| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Akershus/Bærum
Alder: 32
|
Da var min lille leo kommet i hus, kan takke CamStatic for det
takker og for hyggelig levering, meget snillt at hun blei fraktet nesten til døra mi.Dattra mi har da kalt hun Muffins, eller Mumfins, siden hun ikke klarer å si MUFFINS, egentlig ville dattra mi at hun skulle ha navnet til eks kona mi, MEEEN for å ikke kaste bensin på bålet, så blei det ikke det ![]() Hun har inntatt den ene hula, og ikke bevegd seg så mye ut, men KASTET seg over maten hun fikk, så matlyst er det visst ikke no galt med virker det som.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk
kommer bilder når hu kommer ut av hula
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
gratulerer
kommer nokk ut av hula ettehvert, gleder meg til og se bilde![]() mine ligger som regel og slakker utafor hula 80% av tiden, tror det kommer litt ann på om du har mye lys på og, da trekker dem gjerne inn i hula, det gjor vertfall mine da eg testet med vandelig lyspære istedefor moonlight (nattlys) så eg bruker bare moonlight nå, er jo litt lys i rommet eg har dem i og da men blir ikke like inntenst så når man har det rett over tanken. men er vell noe dem venner seg til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Da har jeg fått Muffins til å klare å bæsje på et sted, og det er flott, da jeg kan legge ned litt pappir der og fjærne det lett, så gjenstår det bare å "lære" hun til at hun ikke skal sette rompa PÅ fuktboksen for SÅ å bæsje, litt upraktisk å måtte ta ut den hver gang for å vaske den
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Koselig! Gleder meg til bilder og se hvordan hun utvikler seg videre!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Skal se om jeg får tatt noen i dag, litt skvetten enda, så jeg stresser ikke,
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
fått tatt noe bilde enda? du kan jo ta eit under mating da komme den vell fram
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Da var det en liten frøken som bestemte seg for at hun skulle ut på vandring etter et lite hamskift,
i går så hun ut som om hun hadde detti uti en askebøtte, men det var ikke tilfelle i dag ![]() Hun spiser godt, og ligger aller helst under rota si, og ser på tv.... Sove skjer i fuktboksen, og bæsjing BAK fuktboksen. Virker som om hun trives, og er rabiat når maten kommer serverende.
|
![]() |
| Emner |
| leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Rainbow leosen :) | leo77 | Mine Herptiler | 7 | 04-09-2010 22:55 |
| Leosen min bjeffet i natt :S | mandarin | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 15 | 31-05-2009 13:25 |
| Leosen min har lagt egg! | Androctonus | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 32 | 25-03-2008 13:22 |
| Photoshoot - Nemi (Leosen) | Miroxx | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 11 | 24-09-2007 11:43 |
| Leosen min har klekt :D | Miroxx | Gekkoer | 14 | 14-05-2007 14:04 |