| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei hei!
I går natt kom jeg hjem med en søt liten skapning ![]() Skal være en hunn ![]() ![]() ![]() Hun har sittet på toppen der en go stund Normalt at di klatrer opp og blir sittanes der? og halv sove/sove?Terraet er Exo terra 60x45x45 31-32 grader på varme siden og 25-26grader på kalde siden ![]() Har heller ikke noe navn på henne så åpen på tips der
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Gratulerer så mye
Siden man bare ser oversiden på bilde, kan det jo hende denne linken kan hjelpe deg med å finne ut hvilke kjønn det er? Sexing Leopard Geckos. How to determine a leopard geckos sex. Do I have a male or female leopard gecko?Er ikke uvanlig at di klatrer opp i isoporen, særlig hvis di er stresset og prøver å komme seg vekk. Edit. Bare la henne få være i fred i terraet, så skal du nok se at hun kommer ned å begynner å se seg litt rundt etterhvert
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Gratla med nydelig frøken!
![]() Wow, skulle ønske min og klatra sånn jeg min ramler ned hele tida den da. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
tilogmed viste meg at jeg hadde glemt og gjøre så hun ikke kom bak bakgrunnen ^^, Men vet at det er en hunn heheMen hun sitter med øyene igjen og sover på i ei sprekk i bakgrunnen ble sikkert litt stresset etter rednings aksjonen da hun hang fast bak bagrunnen til exo terra,,,(ikke muligt å komme bak lengre
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
Gratulerer
den var flott. Er den ferdig utvokst? såg ikke ut som den var så liten som mine.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Bare se iforhold til isopor kulane (i bakgrunnen)Men ja den e rlitt større en dine ja Men vokser utrolig fort
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Bare lurte litt på oppsettet mitt, det funker men ser jo ut som bæsj!
Noen som har noe forslag til endring? (Papir vil bli brukt som bunn inntil geckoen er eldre)![]() Slange hula der er fukt hule og står litt på krøka for og komme vekk fra varme matta Fikk en ann vannskål en den jeg bestillte så den er nokså svær den jeg har, Men geckoen var ivertfall og ''dupet'' seg litt i den også så vet ikke |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
såg greit ut det, den har jo det nødvendige=)
ok, den ene min er litt større da, dem 2 eg har er vel den dag idag rundt 8 og 10 uker gammle. da du tok den oppi terrariet løftet du den oppi med handa da eller bare slapp den utav boksen den kom i oppi terarriet? isåfall om du løfftet den selv hvordan jekk det? var den hissig og freset og bukste mot handa og sån? |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| endelig kom den ene leoen tilbake etter 5 mnd bort | madsarn89 | Gekkoer | 14 | 09-01-2011 14:25 |
| Knelerne er kommet:) | Reptilicious | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 9 | 23-03-2010 19:36 |
| Øgler Leoen min fikk ikke av hamskifte | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 17 | 17-01-2009 23:18 |
| Nytt hjem til Leoen min<3 | SpontaN | Lover og regler | 20 | 19-06-2008 18:58 |
| leoen min spiser ikke..HJELP! | shisha | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 9 | 01-03-2008 13:36 |