| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Fikk en søt liten tass idag, kom fra sverige
Eneste problemet er, den var kjøpt som gutt, men med mine ferdigheter klarer jeg ikke og finne ut av om det er en jente, eller en gutt.. Syns og den var litt vel tynn? Den skal være ca 7mnd gammel. I tillegg var det en del sand i avføringen, men ser ut til og gå bra nå. Går på papir for øyeblikket. Men back to topic! Noen som ser kjønnet på denne? ![]() Hele geckoen: Bildr.no Underside: Bildr.no Underside: Bildr.no |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Skjønner ikke, er det HELT umulig og få tak i hanner?! Kjøpte først 2 leoser, der jeg ble lovet at det var en hunn og en hann. Samme nå, ble lovet en hann, men neeeeida
![]() Ikke kan man se på dem blandt tusen folk heller |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
det beste er å sjekke det selv når man kjøper de. har vært på jakt etter en hanne over 1 år og kom endelig over en i oslo som jeg var å hentet for litt siden, men det fulgte med en hunne på kjøpet da! man ser klart porer på hannene.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Skjønner da virkelig ikke hvorfor det skal være så vanskelig og få tak i en hann
![]() Var ei fin lita frøken da, rimelig tam var hun og Har spist som rakkern siden jeg fikk henne, men hadde da sterkt håpet på en hann, så det kunne bli ett par unger i hus etterhvert. Får vel bite tenna sammen, og ha øynene oppe
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Blir ikke kjønnet bestemt etter hvor varmt det er i inkubatoren? Isåfall trenger det nødvendigvis ikke være så likt antall hunner og hanner i omløp, det jeg ser for meg er at hunner har vært mest etterspurt engang og da har alle avlet frem hunner.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Merker dette selv. Etterspørselen etter hunner er såklart størst, da flere hunner kan gå ilag, men det kan ikke hanner..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
forhåpentligvis er det en smule lettere og få tak i sverige
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp - Grammostola Rosea - Kjønn?? | Fluffy Tarantella | Taranteller | 4 | 26-06-2009 12:40 |
| Hjelp til kjønn på skjeggis? | Kiwi | Agamer | 7 | 09-10-2008 17:48 |
| Hjelp, jeg har fått en Leos! | Mondo | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 9 | 31-03-2008 12:44 |
| hjelp kjønn | madsarn89 | Skorpioner | 11 | 04-03-2008 15:02 |
| Hjelp og råd om syk leos | Chilli | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 28 | 28-02-2008 06:12 |