| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
noen som har en aning hvilken leopard gecko morph dette er?
![]() Har tittet litt rundt og tror det mulig er an av disse: super hypo "carrot tail" "carrot head" Hypo tangerine Eclipse eller er jeg helt på jordet nå? var å hentet henne i dag å fikk beskjed at hu var rundt 2 år gammel, syns henne er lita og tynn forhold til den jeg har på 9 mnd. var hamrester på hale og flere tær når jeg hentet henne! forøverig kom hun i en liten plast boks med bark oppi så vet ikke om henne har gått på dette hele tiden. men nå er henne satt i eget terra med papir, så får jeg hååe hu og den gamle kommer godt over ens når den tid kommer
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hypo Tangerine
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Norge
Alder: 25
|
takk for svar leo77
da var jeg ikke helt på bærtur hehe
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilken morph er dette? | Wilma | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 04-04-2010 18:30 |
| Hvilken Morph ? | Galil | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 5 | 10-03-2010 17:04 |
| Hvilken morph | Riotbaby | Gekkoer | 5 | 14-02-2010 22:33 |
| Hvilken morph? | dragoon88 | Slanger, øgler og skilpadder | 21 | 17-08-2009 10:39 |
| Hvilken morph? | Cyanide | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 0 | 01-02-2009 22:15 |