| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei hva er prisen på en leopardgecko
er det noe pris for sjel på egg,unger,middels stor og stor |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 41
|
jeg skal betale 1000 for min. det er en unge
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Fra ca200kr og oppover.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
200 kr er vel hakket for lavt her til lands.
Prisen på leopard geckor variere fra morph til morph. Her i Norge har vi vært flinke til å holde prisen på normal fargede leoser "oppe" til ca 500 lappen. Fine High yellows selges for ca 500-700 kr. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hva er prisen på glass ruter skule hat to ruter på 100cmx45cm
er det noen nett sider jeg kan se på. har reptilbark funker det til leopardgekoer burde jeg håre på hva denne fyren sier " title="YouTube - How to Care for a Leopard Gecko : Gecko Cage Bedding" target="_blank">YouTube - How to Care for a Leopard Gecko : Gecko Cage Bedding |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Selv er jeg temmelig imot bark til leoser (gjelder også andre reptiler/øgler).
Leoser er nysgjerrige å skal alltid sleike/smake på ting å hvist dem skulle få i seg en bark bit så er sjansene temmelige store for at leosen din vil dø av forstoppelse. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
tørr bark støver også veldig. Det er irriterende for leosen, som får det både i luftveiene og i øynene. Unngå bark til leoser. Bark brukes hovedsaklig til regnskogterrarier hvor fuktigheten er høy. Da støver den ikke..
Bruk jord:sand blanding.. men, leoser kan finne på å spise av substratet. Dette er typisk hvis de har kalsium- eller vitamin/mineral-mangel. Om de spiser av substratet kan de i verste fall få forstoppelse og dø. Vær derfor VELDIG nøye med å gi dem rikelig med kalsium, vitaminer og mineral-tilskudd. Til dette trenger du et rent kalsiumtilskudd ala T-Rex Bone Aid Microstick powder OG vitamin/mineraltilskudd ala Nekton Rep vitamin & mineralpulver. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har hvertfall en liten skål med kalsium inne hos mine jenter under parrings tia+den tia på året da leosene matvegrer. Ellers så blir det bare dusting ved foring.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Slange pris | fred78 | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 11-10-2010 11:33 |
| Pris??? | Bævre | Taranteller | 2 | 08-01-2010 13:18 |
| Mat og sand pris | pippeunge | Slanger, øgler og skilpadder | 0 | 27-09-2009 11:45 |
| Pris paa leopardgecko? | cobra_kai | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 27 | 24-10-2006 08:38 |