| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Jeg bor i rogaland .
Alder: 27
|
i går byttet jeg en av de to leos tangerin jentene jeg hadde i en hann , så nå har jeg en hunn og en hann , var nydlig , fikk nettopp svar på hvilken morph han sannsynligvis er og det er bell albino . han er stoor gutt , utrolig herlige , snill og rolig leos . så når tangerin jenta mi er gammel nok så seter jeg henne inn til hannen , han er bell albino morphe
reptilicous legger kanskje ut noen bilder , men det er forum på repti nett .så jeg håper dere komme ti å gå inn og se på den skjønne nye gutten min ![]()
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
Nydelig!
Tenker du på å formere siden du byttet ut ene jenta di eller?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Jeg bor i rogaland .
Alder: 27
|
ja , men jeg må nok vente litt siden hun er for ung , og for liten enda , jeg snakket med reptilicous og vi kommer begge to til å vente en god stund pga at det ikke tære for mye på jenta . men det er det som er meningen , gleder meg veldig til det . venter også på at den ene boa jenta mi ska bli voksen nok til å parre med to av guttene jeg har . jeg har aldri avlet på noen ting før , så nå er det lesing lesing , så det blir spennende , tror de kan bli noen skikklig fine leos unger
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
Medlem siden: Dec 2010
Sted: Trondheim
|