| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold
Alder: 22
|
Hei. idag klarte jeg å knuse terrariet når jeg skulle bytte sand.. Har et akvarie stående, kan jeg bruke dette ? isåfall hvordan kan jeg få til det ? Det har jo litt lufting på toppen, men det er jo ikke sånn kjempe mye, men kan ta av en del av lokket så det er ca 5*5 cm åpning med luft.. Hvordan kan jeg gjøre det for å få det til å funke med et akvarie ? Det er bare snakk om 1 mnds tid. HJELP
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
ingen ??
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Er jo bare å bruke det det... Bare sørge for å ha et oppsett som dyra skal ha, med varm og kald side + huler og slikt. Jeg hadde mine leoser i et akvarie i starten, uten lokk på og det fungerte helt fint. Leoser klatrer ikke heller så da er det jo hvertfall ikke noe stress
Edit: Aner jo ikke om det er leoser eller hva du har, men antar det utifra avataren din
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
På messa i hønefoss 18. september
Eller så har vel webzoo.no billige exo-terra matter. Hvordan matte bruker du?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
vet ikke.. en gammel greie som omtrent ikke har noe varme igjen .. Fulgte med terraet jeg kjøpte brukt..
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Akvariet ditt kan fint brukes. Holdt selv 1.2 i et akvarie i 1 års tid.
Fjerna bare glasset oppå jeg ![]() Du må jo nesten bare måle tempen med den varmematta du har da. Er den så svak å ikke greier å gi den varmen leosen din trenger så har du vel ikke noe annet valg enn å løpe å kjøpe en ny matte. Finnes ikke noen steder som selger varmematter billig her i Norge desverre :/ |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Dro å kjøpte en ny varmematte nå. men holder den på varmen om man ikke har lokk da ? Jeg har ikke glass lokk, men en svart greie, med et 5*5 cm hull i ca, kan det være på ?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Akvarie til terrarie | Joystick | Prosjektplaner | 7 | 10-10-2009 11:14 |
| akvarie om til terrarie for tarantell | Rawhin | Terrarier | 13 | 08-08-2009 22:07 |
| Akvarie 104 l til Terrarie? | zatane | Terrarier | 2 | 28-01-2008 09:08 |
| Akvarie som terrarie | Trinemor | Utstyr | 19 | 18-09-2006 14:15 |
| akvarie --> terrarie | straymond | Utstyr | 1 | 26-02-2005 15:48 |