| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2010
|
I dag stakk jeg en tur innom dyrebutikken for å se om de hadde noen potensielle terraer, så fant jeg et som lignet veldig på det jeg la inn som vedlegg. Vet ikke helt om jeg greide sette det inn rett men prøvde. Uansett, lurte på om dette kunne funke om jeg hadde laget det litt til eller så det dårlig ut?
Muligens bildet er litt dårlig meg det var glass og noe plastikklignende lokk.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Er det akvariumet du mener, med fisk i???
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: sørlandet:)
|
om man skal kjøpe terra til leopardgecko bør man kanskje kjøpe terrarie og ikke akvarie?
![]() det bør være god ventilasjon for å unnga sopp og råte, og for at dyrene skal ha oksygen hele tiden. et akvarie med lokk vill ikke ha veldig god vintilansjon.. ville blitt billigere å kjøpe terra enn å bygge nytt akvarie om til et..
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hadde et før da jeg hadde kornsnoken men solgte det. På dyrebutikken hadde de noen små terretarier men skulle ikke tro det var ment for noe som var stort større enn en bille. Søkt litt rundt etter terra også, desverre ikke funnet no treff så langt.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Her har du tre forslag..
Det er fra webzoo men regner med de kjøper varene sine fra Imazoo sånn som de andre dyrebutikkene i Norge så du kan be dem bak kassen på i din lokale dyrebutikk ta de inn for deg og Vet de ihvertfall de kan ta inn Exo- Terra terrariet..Exo Terra Terrarie 60x45x45 cm pt-2610 Terrarium alu 65x34x50 Wromak terrarie 60
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
btw så terra skal være enten 65x34x50 3ll34 60x45x45 om det er en leopard gekko?
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Ja, det er greie mål til en Leo syntes jeg.. Du kan sikkert gå ned på høyde siden den ikke bruker den så mye men lengden og bredden er grei
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ok, flott! Takker for hjelpen
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Leopard Gekko ! (= | cece | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 22 | 30-11-2009 20:05 |
| spm ang leopard gekko | reptil-duden | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 18 | 08-04-2009 18:37 |
| leopard gekko? | scarabid | Lover og regler | 14 | 18-12-2007 20:34 |