| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 24
|
Heisann
![]() Leopardgeckoen min la 2 egg her om dagen Spørsmålet mitt er, jeg har en tørrklekker med termostat, og den greier å holde seg stabil på alle mulige tempraturer. Men oppi eggboksen, skal jeg dekke hele egget med Vermikulit? Er jeg nødt til å fukte eggboksen ofte siden jeg bruker tørrklekker? Har mulighet til å helle litt vann i bunnen av klekkeren, er det lurt? mvh M
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: akershus/lørenskog
Alder: 32
|
Sitat:
![]() jeg bruker tørrklekker, du trenger ikke fylle vann i klekkern.. du trenger ikke dekke hele egget, bruk fingern å lag ett hull til egget så det ikke ruller når du løfter boksen.. vis du ikke lager hull i lokket på eggboksen trenger du ikke fukte så ofte, men da er det viktig at du tar av lokket en gang i uken så du får luftet litt, da kan du også skjekke om det trengs mer fuktighet.. pass på at du ikke heller vann rett på eggene for da blir de ødelagt.. lykke til ![]() Mvh. Knut |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mellorm Pupper klekker ikke...!? | Bredo | Startgropen | 3 | 18-02-2009 04:16 |
| Pinnedyr eggene klekker | fabokan | Pinnedyr | 4 | 01-11-2008 19:53 |
| Nå klekker det her også. :D | CamStatic | Agamer | 44 | 06-08-2008 12:25 |
| Det klekker igjen! | Gobblin | Agamer | 13 | 23-07-2008 13:29 |
| Klekker til leopardgekko egg | CamStatic | Gekkoer | 5 | 21-04-2008 18:24 |