| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Sliter med å finne ut morph på leos hua mi.
![]() Har Vært innom Patternless tremper albino, patternless og Patternless rainwater albino. Har dere noen innspill på hvilken morph hunn er ?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hmm si det... Jeg tror det kan være en Rainwater Alibino eller Rainwater Patternless Alibino. Men skal ikke si noe helt sikkert siden den har svarte prikker på hodet.. Men med det gule på halen kan det ligne på en Rainwater Patternless Alibino.. Off denne syntes jeg var litt komplisert ;P
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Alder: 23
|
jeg syns ikke det ser ut som om det er noe albino i hun?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Er nok ikke albino.
Jeg syns det ser ut som en helt vanlig hypo, med litt spor etter carrot-tail.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Ligner på dem leo77 har til salgs om dagen. Som var rainbow etellerannet.
Merk, for at det skal kunne kalles carrottail må over 15% av halen være oransje. (etter det jeg har lest)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvilken morph er dette? | Wilma | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 12 | 04-04-2010 18:30 |
| Hvilken morph | Riotbaby | Gekkoer | 5 | 14-02-2010 22:33 |
| Hvilken morph kan mine snoker avle frem? | reptor | Snoker | 21 | 21-09-2009 23:51 |
| Hvilken morph? | dragoon88 | Slanger, øgler og skilpadder | 21 | 17-08-2009 10:39 |
| Hvilken morph? | Cyanide | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 0 | 01-02-2009 22:15 |