| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 14
|
Er det noen som vet hvor stort terrarie to leopard gekkoer trenger, og hvor mye to leopard gekkoer ca koster å eie i uka? (med mat og slike ting)
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
er mange tråder om leopardgekkoer fra før..
prøv søke funksjonen |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har prøvd søkefunksjonen. Jeg prøvde den før jeg startet tråden.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
vel..
jeg fant disse : Leopard Gecko - nybegynner guide. Leopard gecko men anbefaler og lese flere fakta ark og lese bøker og gjøre deg opp en mening om hva du mener er det beste for leosene og deg selv. angående utgifter på en leo er det helt opp til deg selv.priser på fòr variere fra butikk til butikk og er som regel dyrt i forhold til privat salg, utover fòr er det ikke rare greiene du må ut med av utgifter(i uka). vitaminer og kalsium kjøper man ikke så veldig ofte da de boksene holder en god stund. hva mer du tenkte på av utgifter vet jeg ikke, jeg har ikke brukt ei krone på min leo etter at jeg kjøpte inn en masse kakerlakker og melormer. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Kjøper du deg et terra som dette her så kan du fint holde 2-3 stk voksene leoser i dette.
http://webzoo.net/site/maler/x/?case...d=2532&Navn=06. Pyramide terrarier&HKatID=13 Sett inn gjemmesteder+noe dill dall(pynte gjenstander osv) så blir det bra ![]() Dra til din lokale dyrebutikk å be dem bestille 150 medium sirisser så får du dette for ca 299 kr i mnd. (kommer ann på hvor masse leosene dine spiser) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk for informasjonen om hvor stort terrarie og ca hvor mye fôr + vitaminer (hvis du tok med vitaminene også) koster. Hvis reptiler blir lovlige skal jeg få meg en.
Og kansje to etter hvert. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Får vel en sånn vitamin+calcium boks til ca 200 kr,å den har du i mange mnd hvist du har 1-2 leoser.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| penger, plass |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Leopard Gekkoer går ikke sammen mer.. | odde | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 7 | 29-01-2009 06:28 |
| Våre Leopard gekkoer | CamStatic | Mine Herptiler | 15 | 04-01-2009 12:28 |
| Øgler Er Leopard Gekkoer dyre i matveien? | parahybana_freak | Slanger, øgler og skilpadder | 7 | 03-11-2008 16:46 |
| Leopard gekkoer + andre øgler? | carmen | Lover og regler | 6 | 23-02-2008 21:37 |
| Trenger litt velidning om Leopard Gekkoer | leopex | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 1 | 11-03-2007 22:45 |