"

Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21-08-2009, 22:16   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2009
Alder: 14
Meldinger: 47
Standard To leopard gekkoer

Er det noen som vet hvor stort terrarie to leopard gekkoer trenger, og hvor mye to leopard gekkoer ca koster å eie i uka? (med mat og slike ting)
Leopardgekko er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 21-08-2009, 22:26   #2
Reptilfreak

junior sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
Meldinger: 221
Standard

er mange tråder om leopardgekkoer fra før..
prøv søke funksjonen
junior er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 21-08-2009, 22:51   #3
Reptilfreak

Standard

Jeg har prøvd søkefunksjonen. Jeg prøvde den før jeg startet tråden.
Leopardgekko er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-08-2009, 23:12   #4
Reptilfreak

junior sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
Meldinger: 221
Standard

vel..
jeg fant disse :
Leopard Gecko - nybegynner guide.
Leopard gecko
men anbefaler og lese flere fakta ark og lese bøker og gjøre deg opp en mening om hva du mener er det beste for leosene og deg selv.

angående utgifter på en leo er det helt opp til deg selv.priser på fòr variere fra butikk til butikk og er som regel dyrt i forhold til privat salg, utover fòr er det ikke rare greiene du må ut med av utgifter(i uka).
vitaminer og kalsium kjøper man ikke så veldig ofte da de boksene holder en god stund.

hva mer du tenkte på av utgifter vet jeg ikke, jeg har ikke brukt ei krone på min leo etter at jeg kjøpte inn en masse kakerlakker og melormer.
junior er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-08-2009, 23:16   #5
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,671
Standard

Kjøper du deg et terra som dette her så kan du fint holde 2-3 stk voksene leoser i dette.
http://webzoo.net/site/maler/x/?case...d=2532&Navn=06. Pyramide terrarier&HKatID=13
Sett inn gjemmesteder+noe dill dall(pynte gjenstander osv) så blir det bra
Dra til din lokale dyrebutikk å be dem bestille 150 medium sirisser så får du dette for ca 299 kr i mnd. (kommer ann på hvor masse leosene dine spiser)
leo77 er offline  
Svar med sitat
Gammel 22-08-2009, 08:09   #6
Reptilfreak

Standard

Takk for informasjonen om hvor stort terrarie og ca hvor mye fôr + vitaminer (hvis du tok med vitaminene også) koster. Hvis reptiler blir lovlige skal jeg få meg en.
Og kansje to etter hvert.
Leopardgekko er offline  
Svar med sitat
Gammel 22-08-2009, 08:16   #7
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,671
Standard

Får vel en sånn vitamin+calcium boks til ca 200 kr,å den har du i mange mnd hvist du har 1-2 leoser.
leo77 er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
penger, plass

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Leopard Gekkoer går ikke sammen mer.. odde Leopardgekkoer og andre Eublepharis 7 29-01-2009 06:28
Våre Leopard gekkoer CamStatic Mine Herptiler 15 04-01-2009 12:28
Øgler Er Leopard Gekkoer dyre i matveien? parahybana_freak Slanger, øgler og skilpadder 7 03-11-2008 16:46
Leopard gekkoer + andre øgler? carmen Lover og regler 6 23-02-2008 21:37
Trenger litt velidning om Leopard Gekkoer leopex Leopardgekkoer og andre Eublepharis 1 11-03-2007 22:45

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 14:41.