| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Bergen
Alder: 26
|
Hei.
Jer er ny her på formumet idag ![]() Noen jeg kjenner har 2 leopard gekko jeg kan få kjøpe om jeg ønsker, men de var usikre på pris. Gekkoene er noen år, og det følger med fullt utstyr. Hvilke priser er vanlige egentlig? De sa de ikke ville ta for mye for de, så jeg skulle sjekke litt. Håper på svar her
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Det kommer jo helt ann på om leopardgekkoene er morphs, og hva av utstyr som selges med.
Er det snakk om normale leopardgekkoer, så pleier de iallefall å gå for ca 500 kr pr stk. Med utstyr kan det være rundt 1000-1500 kr pluss.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ok. ja søkte litt rundt å fann ca den prisen ja. Jeg antar det ikke er morphs, men skal så klart sjekke ut det. Skal snakke mer med de, fikk bare tilbudet her hinn dagen at de ville selge de. Med fullt utstyr er det et ferdig tillaget terrarie som de bruker nå. Ganske stort, med alt av det som trengs inni.
Hadde jo vært supert å fått gekkoer i hus
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
håper du leser masse fakta ark om de før du tar de i hus.. er ikke bare bare og ha reptiler...
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
klart jeg leser masse. Har allerede lest endel, og kommer så klart til å snakke mye med de jeg kjøper av. Så jeg vet at det ikke er bare å skaffe seg uten videre
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| pris |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gekko gekko - Tokay Gekko | Androctonus | Øglefakta | 0 | 12-08-2007 13:18 |
| Ca. pris på Taranteller | nukleuz | Taranteller | 6 | 13-01-2007 21:06 |
| Pris paa leopardgecko? | cobra_kai | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 27 | 24-10-2006 08:38 |
| pris på terrapiner? | skilpaddefreak | Skilpadder | 10 | 15-10-2006 14:04 |
| Pris på sirissr? | P1eR | Fôrdyr | 48 | 22-09-2006 19:11 |