| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Hedmark
Alder: 26
|
Hei
jeg har 2 leos unger, kjønn er usikkert enda. jeg har de i hvert sitt terra, men pga div ting så må jeg sette terra dems siden av hverandre, og da ser de hverandre! Den ene var helt vill og energisk, den andre krøp nesten etter gulvet og gjemte seg. Driver å bygger ett stort terra til dem, og da ender de opp sammen. Spørsmålet er om de har godt av å se hverandre gjennom terra, så de blir vandt til hverandre til de skal i samme terra enda, eller kan det føre til unødvendig stress hos de? Takker for svar Hilsen Demios |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Hedmark
Alder: 26
|
Ingen som har noe fornuftig svar på det?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Jeg tror ikke det spiller noen rolle.. alle mine har "naboer", og de ser ikke ut til å bry seg om det.. Alle gekkoungene mine er også "naboer" og kan se hverandre uten å se noe stresset ut av den grunn.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
dette skal ikke ha mye å si.
de fleste stor-drettere inkl ron tremper oppbevarer gjerne juveniler i racks uten noe spesielt skille mellom boksene (eks første bilde her: Interview with Ron Tremper of LeopardGecko.com | Gecko Time)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp, tarantellaen vår faller fra hverandre.. | Firefly | Terrarier | 10 | 02-05-2009 20:12 |
| Godt Nytt År!! | Jabbe | Småprat | 4 | 31-12-2007 19:34 |
| Et godt "regnsystem" | taki | Vivarier | 5 | 11-11-2007 08:19 |
| skilpadder hjelper hverandre. | cobra_kai | Filmsnutter | 7 | 18-03-2007 20:31 |
| Godt nyttår folkens!!! | badmann | Skorpioner | 1 | 30-12-2005 18:54 |