| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hvaler
|
Hva er den ideelle størrelsen på et terrarie til en leopardgekko på litt over ett år?
![]() Når er hun kjønnsmoden? God påske
Sist endret av sveinjo; 11-04-2009 kl 12:21. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hun er nok kjønnsmoden nå ja.
Står på terra...Da er det vel litt opp til deg selv å finne ut hvordan du vil at leosen din skal ha det ![]() Et fint terra med flere gjemmesteder ,masse dill dall osv så lønner det seg å ha en litt OK størrelse på terra, ja. Ca 60x60x40 burde å gjøre susen synes jeg (men skal du lage fjellbakgrunn osv så ville jeg ha gått for et litt større igjen). Sist endret av sveinjo; 11-04-2009 kl 12:22. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk for svar
![]() Da får jeg se å kjøpe et litt større til sommeren. Bør leosene få barn? Sist endret av sveinjo; 11-04-2009 kl 12:22. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Det tærer på damene når dem blir eggbærere, så slipper hun, er det selvfølgelig bra for henne
![]() Har noen leohunner her hjemme som dessverre har fått kjenne smaken av å legge egg med 2-3 ukers mellomrom :/ Gått betraktelig ned i vekt, så det blir ikke noe mer bang bang før til neste år på disse her. Sist endret av sveinjo; 11-04-2009 kl 12:23. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Skjönner! Takk for svar.
Hadde jo värt litt göy å pröve da, men for hennes skyld la väre kanskje...
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| spm ang leopard gekko | reptil-duden | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 18 | 08-04-2009 18:37 |
| leopard gekko? | scarabid | Lover og regler | 14 | 18-12-2007 20:34 |
| Leopard gekko | mr-repti | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 23 | 25-07-2007 21:08 |