| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Tønsberg ;)
|
hei jeg var hå hentet mi nye leos i dag
. Det er en albino jente.også lurte jeg bare på noen spørsmål. den virker lit stresset etter bilturen noe jeg kan gjøre for å roe den ned? skal jeg fore den til den ikke vil ha mer eller ? skall bort en uke i påske ferien. og lurte på om hvordan det blir med mat skal jeg bare sette in en skål med melormer eller burde jeg ta den med meg? bilder kommer i morgen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Gratulerer! Du får poste bilder!
![]() Ang stress, så skal du la frøkna få absolutt ro de neste dagene. La det gjerne gå en uke før du begynner å håndtere. Dette er for at hun skal bli kjent med sitt nye miljø og vil antageligvis bli roligere når hun er mer kjent. ang mating, så kan du godt mate til hun ikke vil ha mer. Mine for sirisser ca hver 2-3 dag, og da får de sirisser til de selv sier stopp. Ferie på en uke, så klarer hun seg nok fint. Skrubb vannskålen godt for bakterier, og fyll på samme dag du drar vekk, så klarer gekkoen seg fint. Du kan godt sette inn en skål med melorm også. ![]() Om du skal reise bort mer enn 1 uke, så er det lurt å skaffe barnepass.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
takker for bra svar
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
hei hei da er lille tolli kommet i terrarie sitt og har tatt noen bilder. her er bilder http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...lle-tolli.html
![]() har noen spm till ![]() har kjøpt exo-terra mose til fukt boksen er det bra? kan lyset bli for sterkt? hvilken type albino er det? vis det er noen som ser det da |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Linken funker ikke for meg :/
Anyway,,terra mose som du har kjøpt funker toppers til å ha i fuktboks
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
prøv å gå på albumene mine da?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
endelig etter masse surr
fikk jeg det dill hadde sette albumet på privat beklager ventingher er bilder av lille tolli http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...lle-tolli.html
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Så søøøøt!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
noen som kan se hvilken albino den er?
kan lyset jeg har til den bli for stert? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| leopard gekko? | scarabid | Lover og regler | 14 | 18-12-2007 20:34 |
| Leopard gekko | mr-repti | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 23 | 25-07-2007 21:08 |
| Leopard gekko | Sid | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 8 | 13-10-2004 09:48 |