| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2006
Sted: verdalen
|
hei igjen
![]() tanken slo meg sist'e gang jeg var på dyrebutikken.. er det murlig og mate geckoer med kjøtt og da mener jeg for x-empel kjøtt fra svin-elg tenkte om det er mulig så kunne jeg fetet opp leosenne ekstra mye
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Nå må det sies at jeg aldri har eid en gekko, men har lest mine timer om fordøyelse o.l. hos herptiler, og jeg syns dette høres tullete ut, omtrent som å putte i seg anabole steroider for å bli større fortere.
Når gekkoene spiser insekter(og innimellom pinkies) spiser de hele dyret, og får da i seg mye mer enn bare kjøtt(proteiner). De får da heller ikke for store mengder protein i forhold til andre ting. Er vel mye bedre å gå for en sunn gekko enn bare en diger, en?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
joda sant det men tenkte bare kjøtt er kjøtt så tenkte bar å høre litt om det var mulig''
tanken var heller ikke overmate dem=) men har ikke erfaring med dette så om ikke noen har erfaring eller mener at dette er bra for dyrene så dropper jeg det bare ![]() takk for svar |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Er ikke sikkert de dør av det, men at det er usunt er jeg helt sikker på.. Så du får nok fortsette med insektene
Er en del av sjarmen med hobbyen, det!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
hehe får gjøre det
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| foring av H. spinifer | H.H | Skorpioner | 3 | 16-03-2009 20:08 |
| skolopender foring | hewlet | Myriapoder | 2 | 19-05-2008 09:11 |
| Ang. foring av Kongepython | Regius | Boa og pyton | 4 | 25-03-2008 13:35 |
| ÆÆÆ, angst under fôring! | Renor | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 7 | 25-03-2008 12:37 |
| Foring | tovang | Taranteller | 10 | 15-01-2006 15:16 |