| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Svelvik.
Alder: 22
|
Når man skal mate gekkoen med sirisser å ha vitaminpulver på de, kan man få for mye av det pulveret slik at hun reagerer på dette på noen måte?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Sør-trønderlag
|
ta en titt på denne ReptilesTV > Lizard Care Programs > Leopard Gecko Diet & Feeding.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Neida,,skal ikke skape noe prob det nei
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Svelvik.
Alder: 22
|
Det er du helt sikker på eller??? Sasha var veldig rar etter jeg hadde gjort det, også var det vanskelig for henne å svelge den! :S
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Jeg vil si noen ord om den linken ARK linker til i denne tråden. ReptilesTV
Jeg har sett på filmsnuttene som handler om skjeggiser. Det er en dame som heter Hillary Dupont der som pådrar seg stillingen herpetolog og skal liksom være en ekspert. Det er Hillary som har de snuttene som handler om skjeggiser og hun feilinformerer en del om skjeggiser. Det er ikke snakk om små feil, men livsnødvendige ting! Når jeg så disse snuttene ble jeg irriterende og tenkte mitt. Det var hakke før jeg skrev mail til dem.. Jeg har sett på flere snutter der inne, men jeg kan ikke så mye om andre reptiler, så for meg er det umulig å skille mellom hva som er fakta eller og hva som er feil. Det hadde vært fint om folk kan gå inn på siden, se på snutter som handler om dyr de har peil på å komme tilbake i denne tråden å si hva dere mener. Hvis de feilinformerer om flere dyr, så syns jeg at dette er siden vi på Reptilfreaks IKKE skal linke videre til! Vi er en seriøs portal og da deler vi ikke ut feil informasjon.. Kan folk sjekke snutter og komme tilbake til denne tråden og si hva dere mener?! Takker ![]() ps...hvis folk mener at det er riktig å sende mail til dem, så kan vi gått gjøre det, men jeg kan bare skrive for skjeggiser.. De ligger ute med mail adr, så dette er mulig å gjøre.. Sist endret av Gibbs; 01-02-2009 kl 14:06. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Frossen mat mister nyttig vitaminer...? | CamStatic | Fôrdyr | 10 | 17-03-2008 10:52 |
| Vitaminer å mineraler skjeggagam? | Rybe | Agamer | 6 | 06-08-2006 17:51 |
| Vitaminer! | Harley | Helse og sykdommer hos reptiler | 0 | 09-01-2006 08:57 |
| kalk, vitaminer | myraas | Fôrdyr | 6 | 18-05-2005 22:02 |
| xtra vitaminer til kornsnok? | snia | Fôrdyr | 5 | 02-09-2004 16:01 |