| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Fram til nå har våre søte små leopardgekkoer bodd i hver sin petboks. Det har vært lett å kontrollere hvor mange sirisser hver av dem fikk. Nå har begge flyttet inn i det store fine terrariet. Da jeg skulle mate dem i kveld, ble det klart at det som før var kjempeenkelt, brått ikke var så lett lenger. De forsynte seg av hverandres fordyr og gjorde det vanskelig å holde rede på hvor mye hver av dem hadde spist.
Jeg har prøvd å mate hver for seg i en Hammarplastboks før, men de trivdes åpenbart ikke i boksen og tok ikke maten. De brukte istedet tiden på å gå rundt og plotte på hvordan de kunne komme seg ut. ![]() Hvordan mater dere deres leopardgekkoer når dere har flere i samme terrarie?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
pinsett. Alle mine blir håndmatet med pinsett.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Troms
Alder: 22
|
Har 3 voksne leoer ilag og slipper bare sirrissene oppi, men følger med at alle får hver sin del.
![]() Og noen ganger mater jeg de med pinsett. Også har jeg to leobabyer ilag..slipper oppi to sirrisser om gangen så tar de hver sin.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Jeg skal prøve med pinsett.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Parre Leopard gecko utenfor sessong? | Nero | Agamer | 3 | 04-05-2008 09:54 |
| Fore kornsnok, i eller utenfor terra | Olliw | Småprat | 51 | 26-11-2007 11:36 |
| Leopardgekko | BlueMoon | Gekkoer | 29 | 20-09-2006 15:09 |
| Hvorfor varmetepper skal UTENFOR terrariet.... | straymond | Media | 3 | 20-07-2006 13:34 |