| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Sarpsborg er stedet ;]
Alder: 20
|
Hvor mye ligger en African Fat Tail gecko på?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østfold
Alder: 23
|
Jeg kjøpte min for 800sek.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Kommer ann på om det er normalfarget,Het Amel eller rein Amel
![]() Dem finnes som med leoser i forskjellige morpher. Rull ned på siden her så ser du litt forskjellige morpher. http://www.jmgreptile.com/breedingprojects.html |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Degerfors, Sverige
Alder: 43
|
Jag tar vanligtvis
500 SEK för normala dubbelt heta för amelanism och stripe, 700 SEK för stripe het amel, 1000 SEK för amelanistisk het stripe och 1500 SEK för för amel stripe. Tyvärr tar jag sällan kullar och om jag tar så lägger jag få ägg på kläckning för AFT är ganska svårsålda och det är konstigt. De är vackra och lugna djur. De har så söta ansikten... I år har jag redan nu 4 ägg på kläckning eftersom jag har fått flera förfrågningar på mina AFTs och fler ägg är på väg. Lite bilder: ![]() Denna hane är parad med den amelanisktiska honan ovan ![]() vackra leenden ![]() ![]() ungar från 2007 Nykläckt ![]() ca 8 veckor ![]()
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Så nydelige!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Sarpsborg er stedet ;]
Alder: 20
|
Takk for svar alle sammen
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Afrikansk tykkhale gecko (Hemitheconyx caudicinctus) | gatebil-reptilen | Gekkoer | 26 | 04-03-2010 21:33 |
| Xenopus Laevis (African Clawed Albino) | emblask | Lover og regler | 4 | 30-10-2007 10:33 |
| Ca. pris på Taranteller | nukleuz | Taranteller | 6 | 13-01-2007 21:06 |
| Pris paa leopardgecko? | cobra_kai | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 27 | 24-10-2006 08:38 |
| pris på terrapiner? | skilpaddefreak | Skilpadder | 10 | 15-10-2006 14:04 |