| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
Da har jeg handlet meg terrarie..
valget falt på et fra exo-terra str 60*45*60(ikke den str jeg ville ha, men) det skal etter hvert bo en leopardgekko i det. Må bare innrede det og få alt av varme og slikt til og fungere. Dette blir min første gekko så gleder meg veldig ![]() MVH Junior Sist endret av sveinjo; 03-02-2009 kl 14:03. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Hehe... Etter en gecko, så blir det flere. Hvis ikke slanger? Ikkesant folkens
Nå er du akkurat bitt av reptilbasillen, du blir ikke kvitt den med det første..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Hehe, samme her, sa at det fikk holde med en melkesnok da typen ville ha sitt første reptil. Men så ville jeg jo ha leopardgekko også etter en liten stund. Så ble det at typen ville ha kp og skjeggis, og så ville jeg ha fattail og så kjøpte vi enda en kp
hehe men nå er det seriøst nok, har ikke plass til mer terra i hvert fall men er jo plass til å fylle på litt i noen av terraene da.. Blir nok slik at du vil ha mer du også skal du se, hehe... Sist endret av sveinjo; 03-02-2009 kl 14:04. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
samboer er ikke helt fornøyd med at jeg begynner med denne hobbyen
men ønsker meg flere etter hvert ja, er jo så mange fine herptiler rundt omkring
Sist endret av sveinjo; 03-02-2009 kl 14:04. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Samboer blir nok glad i dyra dine etterhvert, hun med.
Jeg var jo for eksempel strengt imot at Xull skaffet seg leopardgekkoer for to år siden. Se på meg nå.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
da har det skjedd litt her
har bygget bakrunn,fuktboks og kjøpt inn alt av huler og div. mangler bare en termostat nå så er jeg i mål (også selve dyret da) ble fliser som substrat her, tar ikke sjansen på sand..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Buskerud
|
kan du legge inn bilde??
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Kan prøve å få tatt bilde. Har et dårlig kamera pluss at jeg er en dårlig fotograf så resultatet blir nok så som så
hehe. Men skal legge inn senere ikveld... nå venter pizza og film
Sist endret av sveinjo; 03-02-2009 kl 14:05. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
ekke helt fornøyd med fargen, men... har ikke satt inn vannskål og fuktboksen enda...som sagt tidligere ekke den beste fotografen...
Sist endret av sveinjo; 03-02-2009 kl 16:00. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|