| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Alder: 23
|
jeg har nettopp funnet ut at begge gekkoene mine er gutter! er det noen som helst måte at de kan bo sammen på uten et blodbad? og eventuelt kan jo bytte den ene mot en jente, men det er vel ikke lov å diskutere her, men hvor? hjelp!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 23
|
har et lite terra som en kan bo i midlertidig, men jeg har problemer med å få solgt den/byttet den siden jeg ikke kjenner noen som driver med sånt,og det ikke er lov å gjøre på denne siden
Sist endret av Frogger; 18-11-2008 kl 13:56. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Om du ikke kan gi begge dyrene tilfredstillende levevilkår grunnet plassmangel vil Jeg vil råde deg til å Legge ut en annonse på den norske delen av repti.net Der finner du kanskje noen som kan hjelpe deg.
Forøvrig driver også Goblin med omplassering av dyr hvis alt skulle stoppe opp for deg. Sist endret av Frogger; 18-11-2008 kl 13:56. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Burde å skille disse så fort så mulig.
Har du kjøpt dem som en hann & en hunn eller 2 hunner så burde du å kontakte selgeren å høre om han evt har en hunn til deg. Ellers så får du legge den ene hannen ut for salg på den norske delen av repti.net |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ser at jeg modererte kanskje litt vel hardt i natt. derfor åpnet innlegget til Ravn, innlegg 3 i denne tråden slik at det ikke skal bli noen missforsåelser.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kongepyton Rømt kongepyton! Hjelp! | findus | Boa og pyton | 25 | 17-11-2008 09:33 |
| Charko (snoken) har stikki av.. KRISE! (FUNNET :D) | Miroxx | Snoker | 97 | 28-10-2007 15:21 |
| Kakerlakker! krise! | lazor | Andre insekter | 6 | 23-10-2007 07:48 |
| Oppdatering på denne--->Krise i Oslo | Gibbs | Småprat | 24 | 21-06-2007 08:00 |
| Krise: aganthoscurria genitulata edderkopp | bluebug | Taranteller | 10 | 20-03-2006 17:39 |