| Kommentarer til faktaarkene Kommentarer til faktaarkene legges her. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Veldig bra innføring dette !
Men bare ett par smådetaljer, i Norge heter det gekko uten c. Og det heter leopardgekko (i ett ord)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Du bruker aaalt for mange komma i en settning. slitsomt å lese så hakkete
og noen skriveleifer her å der ! men ellers et bra faktaark
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
svaret mitt ble borte ?:S
men bruk færre komma. du har alt for mange komma i en settning. veldig slitsomt å hakkete å lese med så mange komma. også kan du dele inn i litt fler avsnitt. så er det lettere og mer oversiktlig ![]() ellers ett flott faktaart! ^^
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Ja, leste over det selv nå. Og du har et poeng Miroxx... Skal fikse det jeg=)
Ellers takk for kritikk og ros =)
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Da har jeg fikset litt.. Dere får gi en lyd om det ble litt bedre.
Bare påpek andre skrivefeil osv.. Don't be shy! Vil at det skal være så bra som mulig.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Har flyttet kommentarene til ny tråd. Fint om dere benytter dere av Kommentarer til faktaarkene - Reptilfreaks.no
Ellers fint fakta ark
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 20-04-2008 kl 22:34. Begrunnelse: link |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
|
"Leopardgekkoen lagrer vitaminer og vann i halen, og denne kan derfor bli veldig tykk/fet, og den er myk."
Det er vel fett de lagrer i halen tenker jeg. I posene de har under framføttene så lagrer de kalsium. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Sitat:
![]() Flere som har vært hos veterinærer å fjernet innholdet i disse posene. Å ifølge prøvene så er det spor av protein som blir funnet i disse posene. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Member
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
|
Sitat:
Er det noen grunn til å gjøre det eller er det bare for forskningen sin del det er snakk om? Og en annen ting jeg reagerte på - "Sand hører med i dietten...", det gjør det vel strengt talt ikke. Eneste grunnen en leopard har til å spise sand er om den ikke klarer å få tak i kalsium på noen annen måte og prøver å få det ut av sanden. Kalsium får de i seg i naturen ved å slikke stener der de sanser at det er kalsium å oppdrive (husker ikke om det var ved hjelp av lukt, eller ved å smake på de fant ut det), ikke ved å spise sand. Det er heller ikke å annbefale å la de gå på sand og spesielt ikke såkalt "bra" sand som er mikset med kalsuim og skal være oppløslig i tarmene til en leo. Det er utført tester på slik sand og det viser seg at den slettes ikke er helt oppløslig. Sand kan føre til forstoppelse og det er ikke bra om en kan unngå det ved å benytte seg av tryggere alternativ. Det med sand er forsåvidt en diskusjon som aldri dør ut, men jeg ser ingen grunn til å benytte meg av det når det er så enkelt å ordne i stand et bedre alternativ. |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kommentarer, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til "Voksmøllarver – hold og oppdrett" | jarex | Kommentarer til faktaarkene | 24 | 17-08-2011 13:37 |
| Kommentarer til "Grammostola Pulchra" | duefjes | Kommentarer til faktaarkene | 3 | 28-07-2008 11:31 |
| Leopard Gecko - nybegynner guide. | Tarantellen | Øglefakta | 0 | 19-04-2008 03:26 |
| Kommentarer til "VIETNAMESISK PINNE, Medauroidea Extradentata " | szorza | Kommentarer til faktaarkene | 0 | 16-04-2008 19:47 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |