| Kommentarer til faktaarkene Kommentarer til faktaarkene legges her. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Oslo
Alder: 17
|
Muligheter for og redigere denne eller?? Noen irriterende skrivefeil og bilde som skulle ligge under Illustrasjon 2 er ikke kommet med.
Innleggene er flyttet fra - Midd - Div fakta - Hvordan bli kvitt midd. - Jabbe
Do vegetarians eat Animal-Crackers??? Sist endret av Jabbe; 17-02-2009 kl 22:28. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Alder: 24
|
Feilene er rettet opp og siste bildet er også lagt til. Si ifra vis det skulle være noe mer.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Flott artikkel, men jeg ser ikke illustrasjon 2. Samt at det hadde vært fint om du latil informasjon om hvor man kan få kjøpt rovmidden
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Vet det, har problemer med illustrasjon 2, den kommer opp er og synlig i noen minutter, men så plutselig blir den borte, virker som linken dør ut eller noe slik.
Skal få lagt til litt info om hvor mann får kjøpt Rovmidd også. Fint vis en mod kan få "låst" opp igjen guiden, kunne redigere den i går men virker som den er låst igjen.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Da har jeg sendt en redigert utgave til Jabbe, så blir vell lagt ut på nytt snart. Tror problemet med illustrasjon 2 er fikset nå.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Den er lagt ut
![]() Alle bildene er på plass.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Sted: Farsund
Alder: 22
|
Hei! Jeg har midd i og rundt over ALT med kakerlakkene mine, ikke hos tellaene mine ENDA som jeg vet om.. Hva kan jeg gjøre? Er et bord som er angrepet:S Hjelper d å vaske med klor eller noe? Har aldri vært borti dette før
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Har desverre bruk for denne artikkelen, igjen. Lurte på hva effekten av å plassere dyrene i ICU er? Hvorfor forsvinner midden av seg selv om det ikke er jord rundt?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til "Voksmøllarver – hold og oppdrett" | jarex | Kommentarer til faktaarkene | 24 | 17-08-2011 13:37 |
| Midd - Div fakta - Hvordan bli kvitt midd. | Eggy | Generell Info om herptiler og Virvelløse dyr | 0 | 17-02-2009 20:42 |
| Kommentarer til "Leopard Gecko - nybegynner guide" | Thor Håkonsen | Kommentarer til faktaarkene | 12 | 02-05-2008 03:40 |
| Kommentarer til "VIETNAMESISK PINNE, Medauroidea Extradentata " | szorza | Kommentarer til faktaarkene | 0 | 16-04-2008 19:47 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |