| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Heisann... ikke akkurat den livligste skuffen ser jeg... (ser ikke slik på dagens tråder siden)
Jaja... ville bare komme her og være hanekry jeg... Falt for fristelsen (nuvel, det sto på handleforslagslista) på expo, og tok med med 5 småttiser av blomsterkneler. Og nå når jeg skulle slå av lyset så jeg plutselig at den hene hang, og var så godt som molta ferdig. Stolt ja. (og fanden så irritert at det bare er mobb-kamera til disp her just nu, så ville ikke forstyrre den med blits og drittmacro)
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Grattis med første vellykkede molt!
Hold deg langt unna planter fra plantasjen er mitt beste råd, da jeg mistenker at de bruker midler som gjør knelere mindre artige med tiden. Prøv å få tatt noen bilder, de er så tøffe! PS: Når de blir store nok, må du teste møll som for. Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Godt råd... *stryker plantasjen*
Men foreløpig er de for små til å få mye planter... biiite små. Skal ut og sniffe etter kamera imrg tror jeg. Trenger bilder av husets nye innvånere... Flere som har erfaring med de? (Pseudocreobotra wahlbergii)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Gratulerer med et godt kjøp!
ThorEH her inne er jeg ganske sikker på har hatt de. Og om du søker skal du finne mer en nok tråder som omhandler denne arten
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Klarer ikke helt å lese av innlegget ditt om du har dem sammen Iggemamma, men om du har det - slutt med det
Ha dem hver for seg...Nå må jeg frese på jobb her er ett caresheet Pseudocreobotra wahlbergii Care
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
|
De er utrolig fine. Jeg blir faktisk veldig fristet.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Konge. Det caresheetet var unektelig bedre enn de jeg har funnet. Og nix, har de ikke sammen. (Er ikke det bare en god ide med knelere, dersom man har fått en klekking på 250, og slett ikke vil ha mere enn 20?
)De sitter i hver sin lille boks og tøffer seg og fekter etter bananfluer.
|
![]() |
| Emner |
| blomsterkneler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Trenger råd og veiledning - Theopropus elegans - Blomsterkneler | Beowulf | Knelere | 2 | 15-08-2008 17:10 |
| Blomsterkneler - Pseudocreoboter wahlbergii | Thor Håkonsen | Knelere | 27 | 01-02-2008 00:38 |