| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: buskerud , lier/drammen
Alder: 21
|
skal kjøpe knelere men vet ikke hvor mange terarier jeg skal ha osv.
trenger lit info om hva slags utstyr jeg skal ha til burene og den slags, ville vært fint om noen av proffene her la igjen en liten liste eller lignenealle innlegg er til stor hjelp mvh xombie |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Her står det litt:
Mantis religiosa - Kneler Tenodera -den kinesiske knæler - Exotiske Insekter Online Tenodera Aridifolia Sinensis (Chinese Mantis) Caresheet
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
For det første må du si hvilke art(er) av knelere du skal ha, noen skal ha høy temperatur og luftfuktighet, noen ikke.
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
de rasene jeg ser etter er enten hierodula trimaculata eller hierodula grandis. har hørt disse er store og fine og ikke minst lette å ha for nybegynnere
også lurer jeg på åssen jeg kontrolerer luftfuktigheten i burene og hva slags maskiner som måler det ( òg temperatur) Sist endret av xombie; 26-08-2008 kl 18:21. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
har nå fått kneler men vet ikke hva slags type enda men han/hun er ca. 2 1/2 cm lang og er grønngul. Det jeg lurer på er hvordan jeg holder luftfuktigheten i bur oppe
! må helst få vite NOE på kort tid eller så dævver den
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Det alene er en god grunn til å finne ut hva du kjøper FØR du gjør det!
![]() Høres ut som en afrikaner synes nå jeg.... |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Sitat:
Vennligst skaff nødvendig informasjon før du går til anskaffelse av et dyr! Kan ikke svare på hvilken art du har, da det ikke er bare en art som er "gønngul". Men ta en titt her: knaal der står det noen caresheets. Åssen bur bruker du? Når fuktigheten begynner å minke er det på tide å spraye. Det kommer ann på buret og varmen om hvor mye og ofte du må spraye. Men når du sprayer så spray forskitig, knelere er ømfintlige dyr. Og ikke bruk iskaldt vann.
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Bare en kneler i hvert bur. Må helst ha noe å klatre på.
SKAFF DEG NØDVENDIGE DIPPEDUTTER FØR DU SKAFFER DEG DYRET OG NÅR DU KJØPER ET DYR MÅ DU VITE HVILKET DYR DU KJØPER! bare et lite tips så slipper du dødsfall=)
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
grunnen er at jeg kjøpte ikke dyret, jeg FIKK det! har ikke klart å kontakte fyren enda så jeg har ikke peiling på åssen rase det er, så nå vet dere årsaken
foresten så har den det bra nå ivertfall. han er mett og har mye å klatre i. legger inn bilder så snart som mulig
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Sitat:
Bra den har det bra, men finn ut åssen art det er. Knelere krever som alle andre dyregrupper forskjellige ting for hver enkelt art.
|
|
![]() |
| Emner |
| kneler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Trenger hjelp! | Christoffer | Knelere | 2 | 30-08-2008 21:54 |
| trenger hjelp med boa!! | tinahen | Boa og pyton | 7 | 09-05-2008 16:23 |
| trenger du hjelp si i fra | madsarn89 | Prosjektplaner | 8 | 31-01-2008 00:42 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| trenger hjelp!!! | alexander | Snoker | 2 | 16-07-2005 18:01 |