| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østfold
|
Er det noen som har kunnskap om denne typen?
Tror der er denne variasjonen jeg har : Theopropus elegans. TAM alnabru tok godt betalt for den lille: 550 ,- og jeg har nå 4 stk til i bestilling, medium/adult som leveres om en uke eller to.. Hadde vært morsomt å drette frem noen kokonger på denne typen. Har noen kunnskap om dette så tar jeg med glede imot tips
Sist endret av Beowulf; 15-08-2008 kl 13:57. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Har ikke noen spesiell kjennskap til den spesifikke kneleren, men den kommer jo fra Asia (Thailand bl.a) så høy temp, og høy luftfuktighet vil være gode tips - samt å holde dem separat
![]() Prøv å gi dem en føde av hovedsaklig fluer, møll og sommerfugler - skal du gi dem sirisser så pass på å gutloade dem skikkelig ( dette gjelder selvsagt alle insekter som du ikke fanger i naturen). Om du skal parre dem så vent til de har vært adulte i minst 1 uke - jo lenger du venter jo større sjans for vellyket parring (ideelt sett (i mine øyne) etter 2-3 uker) Lykke til
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østfold
|
Takk for tilbakemelding..
Ble nesten bekymret for at tråden skulle bli svarløs.. Skal følge de tipsene så godt det lar seg gjøre.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| blomsterkneler, elegans |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Cyriocosmus elegans | Husedderkoppen | Taranteller | 1 | 28-09-2008 15:26 |
| Blomsterkneler! | Iggemamma | Knelere | 6 | 03-09-2008 10:11 |
| Blomsterkneler - Pseudocreoboter wahlbergii | Thor Håkonsen | Knelere | 27 | 01-02-2008 00:38 |
| Cyriocosmus elegans | Svein | Taranteller | 12 | 12-02-2007 19:10 |
| Trenger litt veiledning | Svein | Skorpioner | 3 | 08-02-2007 19:32 |