| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Den ene kinesiske kneleren (L6) min har blitt skikkelig slapp i svansen. Bakparten har på en måte fått en 90 grader knekk når den står opp ned, den pulserer kraftig.
Dette har selvfølgelig skjedd rett før hamskifte. Vil den overleve? SKal se om jeg ikke kan få lagt ut noen bilder etterhvert. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
det har skjedd med min og men det var om natta og eg såvner rett før og når eg står opp så har den skifta ham
så det er nåkk hamskifte
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Søndre Land,Oppland
Alder: 31
|
Samme er det med ene min..
Vet ikke hvorfor det er sånn, men regner med at det har noe med hamskifte å gjøre..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Jeg er blitt helt forrelsket.. Nå holder vingene på å tørke.. Henger som en engel under taket på terrariet.. Knipser som en tulling.. Flere bilder kommer
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Her følger en liten oppdatering
![]() ![]() Vingene begynner å folde/rulle seg ut. ![]() ![]() ![]() Og vingene blir lengre og lengre, fasinerende hvor kompakt pakket de har vært.. ![]() Utrolig fine farger på vingene også ![]() ![]() Endelig har vingene rullet seg ut og klar til tørk.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Fine bilder Frogger!
Vet du kjønnet på den, og har du eventuellt en partner? Mvh robin
|
|
|
#10 |
|
Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Telemark
|
Nydelig!!!!!!!!! Hvor gammel er den, med andre ord hvor lang tid tar det fra de klekkes til de blir so utrolig nydelige med så store vinger? Flyr de mye forresten? Trine
|
![]() |
| Emner |
| kneler, slapp i svansen, som |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| Lasiodora klugi "Bahia Scarlet birdeater" | moniq | Tarantellfakta | 0 | 01-08-2008 00:20 |
| "Madeira-øya der de dyrker orkidè'er som om det skulle vært marihuana" | bendick2112 | Reisebrev | 12 | 24-04-2008 13:54 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |