| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Hei.
Nå har jeg blitt helt sjuk på knelere Har lest litt gamle tråder her på forumet og caresheets på knaal og kommet fram til at P.wahlbergii og Pharaspendale sp er fine arter å begynne med. Hvem anbefaler dere? Hvor får man kjøpt disse? Er det bare å bestille fra min lokale dyrebutikk og så bestiller de fra Imazo? Får man bestilt på vinterstid? Har god tilgang på maggots og fluer som vintersmat. Holder et 30*30*30 terra for en av disse artene? Hvor ofte skal jeg fore? Mye spørsmål, men håper noen gidder å hjelpe;P Takker for svar!
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 06-01-2008 kl 00:35. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Ingen som leverer disse nå såvidt jeg vet -
Men jeg ville anbefalt Pharaspendale/Sphodromantis sp av de du ramser opp der.. 30x30x30 holder for en kneler av de artene - kanskje til og med litt stort, spesielt for en P.wahlbergii. Det holder med halvparten for P.wahlbergii. Har du is i magen til våren så vil det være enklere å få tak i knelere - da kan ihvertfall jeg sende. Regner med at jeg har følgende arter uti april : Phyllocrania paradoxa Pseudocreobotra wahlbergii Sphodromantis sp Mantis religiosa Iris oratoria Alle disse er forholdsvis greie knelere å holde, jeg håper også jeg kanskje kan ha : Blepharopsis mendica Om du har mulighet til å hente på busstasjonen i Oslo, så kan jeg nå levere Phyllocrania paradoxa, og mest sannsynlig innen en måned også Mantis religiosa og Iris oratoria. Skulle du lure på mer så er det bare å kontakte på MSN : karmoyrovfisk[at]hotmail.com
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Jeg har mulighet til å hente i oslo. La deg til på msn.
|
![]() |
| Emner |
| hjelp, kneler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |