| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Trondheim
|
Skal til min zoo og hente 3 P.wahlbergii i morgen, jeg ble lovt at det skulle være (ett par)+1.
*Kan man på noen måte se på de hvilket kjønn de er? De sa de bare var 3-4 cm , mentror jeg husker noe om at hunnene har større følehorn?:S(usikker) :confused:Viss jeg ser i butikken at de ikke er samme kjønn, kan jeg få butikken til å sende den som var feil tilbake, får å få en ny? Jeg mener når man har bestilt en vare, og varen har mangler eller ikke oppfyller de krav som er opplyst om.(leste litt på forbrukerombudet/rådet om dette), comments please;P
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Bump bump, ingen? Trengen svar i kveld
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Vanskelig å garantere kjønn på så små individer.. men hva med å lese ett caresheet og to som jeg vel både har lagt ut i tråder her OG sendt deg på PM ?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Tnx
|
|
|
#5 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
...eller du kan bruke søkefunksjonen i forumet vårt og finne ut at dette spørsmålet har blitt besvart før, hehe.
Men viktig som TorEH sier: det er vanskelig å garantere kjønn når de er så unge. Det bør imidlertid være mulig å plukke en av hver dersom du har tilgang på mange individer. Det stemmer at hunnene har litt kortere antenner enn hannene, men det blir ikke tydelig i så ung alder. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bestemmelse, kjønn, pwahlbergii |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| art bestemmelse. | gabonviper | Taranteller | 25 | 19-02-2008 18:33 |
| Kjøns bestemmelse av slanger | Løven31 | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 08-01-2008 21:27 |
| P.wahlbergii Kjønnsbestemmelse | lazor | Knelere | 1 | 26-12-2007 22:24 |
| Litt hjelp til arts bestemmelse. | Repti_queen | Knelere | 3 | 03-12-2007 10:39 |
| Innredning til P. wahlbergii? | utyske | Knelere | 11 | 29-11-2007 08:01 |