| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Ett par nye arter inn denne uka.. her er den første det kommer bilder av
![]() ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Som vanlig.... nydelige bilder
![]() Hvor mange knelere/arter har du kommet opp i nå Thor?? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Nå har vi stoppet på 10 for vinteren.. Men den siste pakken fra Tyskland tok 3 ganger lenger enn håpet på (og det den vanligvis tar) så jeg mistet hannene til de parene jeg bestilte, med unntak av Bleraphosis mendica..
Jo, forresten så har jeg en eggsekk til klekking av Arizona Unicorn Mantis, så vi ender vel opp på 11 for vinteren.. så nå er det stopp minst til våren. Skulle vel ideelt hatt noen hanner til de jeg har hunner av. Men det får våge seg for denne gang, og heller bruke plassen og tiden til å lage bedre fasiliteter til våren
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Denne har de tilsalgs på dyrebutikken på galleriet i Bergen.
Hva betalte du for denne? Og er det en grei nybegynnerkneler? Du er en mesterfotograf forresten
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har fått min fra Tyskland, så prisen er vel ikke direkte sammenlignbar. Jeg har ikke vært i stand til å finne noen info på denne arten, i det minste ikke på ett leselig språk. Men jeg kommer til å holde den middels varmt ( ca 25-27g) og en luftfuktighet på rundt 60%-- da de skal være asiatiske. Forløpig blir den foret med bananfluer.
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Sitat:
![]() Også om andre knelere hadde vert tøft! Altids bra med et skikkelig fakta-ark tilgjengelig ![]() mvh rioth
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold.
|
Så aldeles nydelig kneler!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Veldig fine bilder
![]() Det så virkerlig bra ut med kneleren på den rot/pinnen med mørk bakgrunn. Mvh robin
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
Alltid gøy å vite at noen får det til! Flott eksemplar av kneler vi ser her, gratulerer.
PS; Tyskland topper listene over uautorisert dyr og insekttransport, bare en pekepin =p Uansett, flott kneler, og for noen bilder! Mesterfotografen ja ;D |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|