| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Så endelig var de på plass, etter at Posten stoppet pakken min og ville ha en tillatelse fra Direktoratet for Naturforvaltning. Heldigvis så gikk det veldig fort å få tillatelsen pr.mail (under 1 døgn), 3 av 4 knelere overlevde, den 3 var veldig, veldig slakk og jeg vurderete og avlive den.. men heldigvis så bestemte jeg meg for å gi den en sjans. Og det er jeg jammen glad for... For etter 24 timer i nye omgivelser (mye varmere) så skifta den jammen ham
![]() Arten går også under navnene "Indian Rose Mantis" og "Wandering Violin Mantis". De krever en del varme (30-40 grader) og forholdsvis tørre omgivelser. Blir spennende dette ! Så nå er 2 av dem L2 og 1 er L3.. bittesmå er de, men de spiser D.hydeii og koser seg!
www.thorhakonsen.com Sist endret av Thor Håkonsen; 10-01-2008 kl 10:54. Begrunnelse: endret litt på overskriften |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ett bilde tif for dagen... av broren (eller søstera)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Knelere er altså noe av det snåleste jeg vet om, men fy så kule de er! Alien-look på denne
priceless...
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
hvor er det man får tak i slike da`?
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Ã…åå
Så fine! Visste ikke at det fantes så mange kule knelere engang jeg Skal nok ha en (eller flere) en gang Gratulerer
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Sitat:
Kan love deg at det finner mange flere også ![]() Om du ikke har sett dem ennå, så anbefaler jeg å kikke nedover i kneler-foraet og se på mine andre bilder for å se noe av mangfoldet blant knelerne.. Forøvrig ikke noen grunn til å vente med å anskaffe seg knelere, mange av artene er forholdsvis enkle å holde... og det beste av alt er jo at de, kontra mye annet her inne, er helt lovlige å holde
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Hihi
Jeg tenkte mer på penger og plass xD Har minst to taranteller til på ønskelisten, og etter det vet ikke jeg om det blir så mye plass igjen.. Men det blir nok en gang ![]() Gleder meg allerede..
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
![]() ![]() Ett par nye bilder av dem, fra i går.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Så var de begge på L4
|