| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Nå skjønner jeg ingen ting. Blev redd jeg skulle miste min ene Hierodula Membranacea i dag.
Den stod på glasset på terraet så jeg fikk se den under. Den hadde da to lyserøde "sår" sprekker en mellom 2. og 3. segment (kan ikke norske ordet) og mellom 3. og 4. segment. Ut av sårene kom det to dråper med svart/mørk rød veske. Men den virker frisk, rask, og spiser bra. Sitter i hånden min å spiser nå. ![]() Noen som har opplevd det samme? Noen som vet hva det er som skjer?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Min har også en svart væske(eller hva jeg skal kalle det), hengende ut, den har vært der helt siden jeg kjøpte kneleren(den har ikke skiftet hamm siden jeg kjøpte den), denne spiser og står i.. Lurer selv på om den svarte flekken har noe å si? går det bort når den skifter hamm?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Det svarte jeg snakker om er dråper med ett eller annet, som ikke har noe med hammet å gjøre. Ser på en måte ut som den blør fra sårene.
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
noe sånt ?
![]() http://www.geocities.com/crcpel/Bid-...le_abdomen.jpg La inn link til der bildet er hentet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
JA!
Bare litt rødere, og min kneler var ikke så tykk. Sto det noe tekst til bildet?
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
ja massevis men på russisk eller noe sånt
top sidene var i diverse språk jeg ikke kan |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
|
det stod på tysk...
De mogelijkheid bestaat dat het achterlijf bij vrouwtjes door overvoeding open springt, dit omdat al vol zit met eieren. noen som grier å oversette??? mvh christin900
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Det der er ikke tysk, men nederlandsk. Det står noe sånnt som: "Muligheten består for at bakkroppen er sprutteopp, fordi den er full med egg". Dette er hva jeg forsto ut av det ihvertfall.
En på kryp-forum som hadde samme problem, sjekk tråden her. mvh, Jan Philip. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Finnes et døfødt antall translate sider på nettet. Bruk dem.
Sitat:
Men det er mulig å oversette hele sider via google translate. - - link - - Lykke til Mvh rioth |
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| hierodula, membranacea, sår |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sphodromantis sp, (Hierodula sp.) artsbestemmelse. | john | Knelere | 2 | 01-08-2008 02:24 |
| Mine knelere 4 - Hierodula membranacea | Kakon | Knelere | 2 | 01-01-2008 17:27 |
| Hierodula Membranacea + lysrør og sparepærer! :\ | NFredrik | Knelere | 2 | 08-08-2007 18:24 |
| terarie til Hierodula Membranacea | NFredrik | Knelere | 7 | 07-08-2007 21:49 |