| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Akershus
Alder: 19
|
Heihei!
Vil bare dele med dere at jeg nå har fått to nydelige knelere ^^ De kom i tipp topp stand, fra skolopenderen.. Tusen takk Får ikke till å ta ordentlige skarpe bilder.. Da fokuserer cammet på bladet bak, eller veggen.. Noen forslag? MVH: Olliw
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
grattis med nye knelere ;D
bruk blomsterfunsjonen...... jeg vet at både cannon og nikon har det og da har vel resten det også! |
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
![]() Sitat:
![]() Jeg har også knotet litt med dette, men de gangene jeg har hatt mest suksess er ved ganske god belysning og kameraet på "macro" funksjon. De blir nok ikke BRA uten et skikkelig macro objektiv eller et kamera med fet macro funksjon, men sånn er livet. Mvh Robin
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
du greier med lit flaks og ok lys å ta helt greie bilder med et compact kamera om du bruker den blomster nærbildefunktionen! Men man skal ikke regne med at man greier å få hele greia skarpt.
(tipper at utstyre til thorEH`s utstyr koster flesk, om man ikke har en speilrefleks fra før og bare må ha en bedre linse som også ike koster så rent lite!) |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| fått, har, jeg, popa, spurca |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Popa spurca-bytte ? | bendick2112 | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 02-05-2008 16:58 |
| Popa Spurca har fått vinger ! | bendick2112 | Knelere | 13 | 13-04-2008 19:42 |
| popa spurca syk? | duefjes | Knelere | 3 | 20-12-2007 21:43 |
| Popa Spurca - bildetråd! | utyske | Knelere | 22 | 29-11-2007 21:48 |
| Popa spurca - Kvistknelere | Thor Håkonsen | Knelere | 26 | 22-11-2007 21:09 |