| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Kneleren min har i over en uke ståt på samme plassen, men i dag rørte den på seg, men da oppdaget jeg at begge bakbeina er "døde" det ene beinet er helt svart og det andre holder på med å bli svart. Bakkroppen er også svart, vingene er halvveis utslått.
Er det noen som vet hva som skjer? De fire framderste beina fynker som normalt men den klarer ikke legner å klatre på veggene i terraet. Takker på forhånd for svar
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Beklager kristian262, men dette hørtes ikke bra ut... Regner med at kneleren din ikke har lenge igjen... Det beste du kan gjøre er nok å avlive den...
parahybana_freak: Greit at du vil hjelpe folk, men du må slutte å uttale deg om ting du ikke har peiling på. Som sagt tidligere kan dette resultere i døde dyr... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Chixz
Det koldbrann lignende som skjer med kneleren til kristian262, vet du hva det er ? Er dette en naturlig måte for dem å dø på? Mvh Robin
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
kjipe greier der der..
Alle kondolasjoner til deg kristian262...
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Vet ikke
Alder: 19
|
CHIXZ: JEG KJENNER FLERE SOM HAR HATT KNELERE SOM HAR DØDD AV SAMME SAK.OG TING JEG SVARER PÅ ER FAKTA JEG FINNER PÅ NETTE.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Sitat:
Edit: Ser nå at du har endret innlegget ditt og vil gjerne vite om du har hatt eller bare vet om flere knelere som har dødd av dette, det er også fint vis du skriver hvor du har funnet fakta'en din slik at andre kan dobbelt skjekke kilden din for og utelukke lesefeil og slikt, eller vis folk bare har lyst til og lese hele artikkelen. Back to topic: Synd med kneleren kristian262
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Sitat:
Synes egentlig at alle som kommer med info burde dotumentere dette slik at man kan dobbelsjekke..
|
|
|
|
#10 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo, i feil land:(
|
my condolances to you kristian262!!!!
husker når kneleren jeg hadde døde å... det var ille
|
![]() |
| Emner |
| kneleren, med, problemer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Litt bilder av kneleren min Velox | E.Spider | Knelere | 10 | 22-12-2007 10:42 |
| Hjelp - kneleren min har mistet bakbeina | EirikAK | Knelere | 16 | 13-12-2007 21:13 |
| Kneleren har fått besøk... | Kristian262 | Knelere | 3 | 09-12-2006 15:08 |
| jeg får ikke kneleren til å spise | Filip | Knelere | 18 | 23-10-2006 18:30 |
| Hvilke "norske" insekter kan jeg gi kneleren min | Kristian262 | Knelere | 2 | 07-08-2006 20:32 |