| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Sandnes
|
Hei igjen!
Skriver dette for min sønn, som eier kneleren; I forrige uke hang det plutselig en puppe i taket i buret til kneleren ... som har vært alene hele tiden ... Vi vet det er en hun, pga rumpen. Jeg (moren) ringte hysterisk til dyrebutikken - for jeg så for meg 100-200 knelerbabyer kravlende rundt ... De fikk puppen ned der forrige fredag. De fortalte i dyrebutikken at knelere er tvekjønnet. Så kommer spørsmålet; noen som har erfaring med at det kommer noe ut av en puppe, når det kun har vært én til stede for å lage den - eller er den høyst sansynlig tom? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Uff - nå blir min sønn lei seg. Men sånn er livet. Vi har hatt den fra den var "baby". Den har skiftet ham 3 ganger - så det er nok ikke sjans for at den har "hatt seg" i den siste tiden nei...
Han driver og drømmer om et vandrende blad - får se om de ikke får det i Sandnes snart. Nå har han fått 2 slamkrypere nettopp. Det er litt mer fart i dem :wink: Tusen takk for linken nidhogg - skal fortelle ham dette i morgen tidlig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Jeg har kneler selv (P.Wahlbergii) den vet jeg ikke kjønn på.
Knelere er vanvittig stilige dyr ![]() Men vandrene blader har jeg hørt at krever vanvitig mye stell og du må ha kunnskap om di ! Hvis du har det så selger aquariuszoo.no ett par for 290,- tror jeg, men di sender hele året så det er jo ikke så farlig hvor du bor henn da ![]() Lykke til
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Hmmm ... hørte at det man må passe på med vandrende blad er (vel også som med kneleren); varme, fuktighet, mat (spesielt eikeblad hørte jeg de liker) ... har jeg gått glipp av noe mer?
Min kneler er en Mantis Religiosa
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Etter det jeg vet om vanndrene blader, er at du må ha veldig mye erfaring, ellers kan jeg ikke noe om de.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Men du kan jo høre med www.aquariuszoo.no han har sikkert peiling på di
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Har nettopp sjekket på aquariuszoo.no - de har bare en Afrikansk Kvist kneler...
Men visste ikke om denne siden - |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Di har vandrene blader der oxo
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
??? Har jo nettopp sjekket der ... Gikk inn på knelere - og der var kun én ...
Dere mangler altså noen blondine-smilier!
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| puppe, taket |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Innreding (Knelerne står alltid i taket) | Jafi | Knelere | 7 | 07-11-2007 10:53 |
| Torv fra taket;)+ sitronmelisse:) | lazor | Terrarier | 1 | 16-10-2007 20:34 |
| min lille tass i taket | naphila | Ekte edderkopper | 0 | 28-09-2007 03:59 |