| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Nå har jeg lakt oppi et voksent pinnedyr oppi til kneleren min så lurer jeg på om pinnedyret kan skade kneleren? Pinnedyret spiser litt på de kunstige plantene i kneler terrarie kan det skade den? (Jeg vet at det er stor sjangs for at pinnedyret blir spist
Har lest at det er noen knelerarter som ikke spiser dyr som er større en den selv er gjelder det også Mantis religiosa? Kroppen til kneleren er ca 5cm og pinnedyret er ca 8cm.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Jeg er ingen ekspert på hverken pinnedyr eller knelere, men jeg tror det er større sjangs for at kneleren skader pinnedyret enn at pinnedyret skader kneleren.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Og Halgeir du har helt rett
![]() Pinnedyret vil nok gå med, alt kneleren kan gripe tak i vil den prøve å spise. Bare ta en titt her -> http://www.birdwatchersdigest.com/si...is-hummer.aspx |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2005
Sted: Porsgrunn
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| besøk, fått, har, kneleren |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Litt bilder av kneleren min Velox | E.Spider | Knelere | 10 | 22-12-2007 10:42 |
| Problemer med kneleren | Kristian262 | Knelere | 15 | 13-03-2007 23:26 |
| jeg får ikke kneleren til å spise | Filip | Knelere | 18 | 23-10-2006 18:30 |
| Hvilke "norske" insekter kan jeg gi kneleren min | Kristian262 | Knelere | 2 | 07-08-2006 20:32 |
| Hva er det latinske navnet til den grønne kneleren? | En som lurer | Knelere | 9 | 16-06-2006 16:09 |