| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
15 august sendt Martin French fra www.BugzUK.com,
4x Gongylus Gongloides /L4 5X Hierodula Unimaculata L1/L2 til meg Ikke fått noe hentelapp fra posten. Jeg var redd den hadde blitt stoppet i tollen. Sendte beskjed til M.French at jeg fortsatt ikke hadde mottatt pakka. Han sendte meg i dag sporingsnr på pakka. Posthuset på Nesbru hadde fått pakke 20 august. De har glemt å sendte meg faktisk 2 hentelapper. AAAAAAAAAARRRRRRRGGGG!!!!! Hadde den vært sendt fra her i norge hadde jeg møtt opp på posthuset og maset lenge før. Men siden det var fra utlandet trodde jeg det var noe annet enn posthusglipp. Så feil kan man ta Hente pakka så kjapt jeg fant ut hvor den lå. 3xGongylus Gongloides var i ivet. Resten var døde. Ikke overrasket at de små var døde da de jo tåler mye mindre enn de eldre. Den siste Gongylus Gongloides hadde prøvd å skifte ham, derfor var den død, stakkar. Skal få tatt bilder når jeg kommer hjem igjen, skulket jobben for å hente pakka. Jeg anbefaler Martin French fra www.BugzUK.com, har lite negativt å si om han. Flotte dyr. Hyggelig på mail. Norsk postvesen derimot .................. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Skjønner deg godt, har fått en pakke med 500 kakkerlakker hvor det var sprekt i pakken, muggen hadde kommet og 60% hadde stryki med og det var også en sterk lukt av matavfall
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Stavanger
Alder: 32
|
Sitat:
Når jeg handla der sist ble pakken postet mandag og på torsdag lå det hentelapp i posten!
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Nå har vi også vært med på en "uheldig" sending. Selv hvor bra tarantellan var pakket så var den død med sprekt abdome med ankomst. Så begynner å lure på hva posten bruker pakkene som...
Så fra min side vil ikke voksne tellar bli sendt mere i post.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
De er helt forferdelig dårlig på behandling av pakker og det med hentelapper!
Martin French er en knall fyr som jeg og vil anbefale
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
At de ikke klarer å levere hentelapper er så totalt dårlig. Er så glad at mange ganger får du "hentelappen" på mobilen. De beklaget til meg da og skjønte ikke hvordan det hadde skjedd, og så t.o.m 2 lapper. Purringer pleier man jo å få. hehe
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Huff.. Har ikke fått hentelapp på varer som jeg har bestillt selv. Har endt med at jeg må betale sender frakt osv uten å ha mottat noe som helst. Sånt er så sinnsykt frustrerende å surt.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
ja det er mange som har hatt problemer med posten, må jeg si... jeg har vel nevnt det en del ganger før, men refererer igjen til mine irminiaer i 2009... pakka ble sendt fra et sted i Sør-Norge, og kom ikke fram før etter en måned. heldigvis levde de små bebisene...
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |