| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
|
hei kan jeg sete kneleren min på stue borde vi har lit mange fluer så jeg tenkte at den kan spise de er det mulig eller er det farlig får dyret?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
du kan sette den på stueboret dit ja, må bare passe på at den ikke rømmer sån at du ikke finner kneleren din igjen
![]() bare husk å ikke ha den ute for lenge om den krever en del fuktighet, vet ikke åssen art du har.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
så det er ikke farlig at den spiser mange hus fluer |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Vanskelig å vite om det er et spørsmål når du ikke setter spørsmålstegn bak. Er ikke så mye ekstra stress å gjøre det
Nei, de tar ikke skade av å spise husfluer. Men jeg tror knelere kan spise FOR mye. Hadde en kneler som døde etter den hadde spist 3-4 gresshopper. De var ca halvparten av størrelsen dens. Edit: Jeg vet ikke om det er derfor den døde, men det virket sånn. Den døde dagen etter.
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
nå begynner jeg å bli lit bekymret kneleren min vil ikke spise den har ikke fåt mat på 2 dager nå.
øynene er vite skal de være det? hva er tegnene får hamskifte? trenger svar fort |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Er nok hamskifte.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Det vet jeg ikke, men mener de lever ca 2 år.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Syk kneler | shelob | Knelere | 0 | 02-06-2011 18:06 |
| For til kneler? | erotica | Pinnedyr, knelere og andre insekter | 6 | 23-09-2009 20:09 |
| Kneler | twinker | Knelere | 17 | 09-09-2009 22:02 |
| kneler mat | steinelg | Knelere | 7 | 18-09-2008 22:23 |
| kneler avl | christin900 | Knelere | 0 | 13-12-2007 21:24 |