| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
|
jeg skal kjøpe meg kneler snart og har funnet en jeg liker godt: Theopropus elegans.
disse var utrolig vakre! men jeg lurer litt på størrelsen på dem. jeg finner nesten ikke noe fakta om dem annet en tempratur og luft fuktighet : P jeg lurer også på om det er noen som skal selge nymfer av denne arten de nærmeste måndene? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
det kommer jo ann på om det er han eller hun,men et exo-terra 45x45x45 holder i massevis. Hadde vært kult om du hadde putta inn noen levende planter.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
ar søtk litt mer rundt og funnet ut at den blir litt liten for meg :/
jeg tror nok jeg går for en hierodula hunn ![]() den skal gå i en 40L-60L. har ikke tatt mål av den enda. om dere finner hierodula nyfer tilsalgs så si ifra!! : D |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Vestlandet
Alder: 20
|
Hierodula er jo "kjedelig"
![]() Prøv Idolomantis Diabolica istedet... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
WOW! takk! : D
men disse må da være umulige å få tak i?! så utrolig vakkre!! <3 kunne du tenke deg å dele litt fakta? ![]() tempratur, fuktighet, levetid og størrelse? kunne virkelg tenke meg en slik! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
En Theopropus elegans vil sikkert trives i et slikt bur, men du vil nok sjeldent se den. En Theopropus elegans hunn blir ca 5 cm lang så et terra på 20*20*20cm vil holde...
|
|
|
#7 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Størrelse: ca 12 - 13 cm. Guttapaaskauen.com - Idolomantis diabolica Insectstore.com - Idolomantis diabolica Sitatet nedenfor er hentet fra: Idolomantis diabolica - Reptilfreaks.no Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
hmm... tusen takk!
![]() ser nok ut som om det blir en hierodula grandis eller noe liknende, siden jeg mangler erfaring sliter fortsatt med å finne noen til salgs i norge :/ har sendt PM til kakon eller hva det var han kallte seg, håper på å få svar snart! har hørt at han var enklest å kontakte via E-post, men siden jeg ikke kan logge meg inn der får jeg vel bare vente... |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kneler, theopropus elegans |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Centruroides elegans | stokken | Skorpioner | 1 | 27-09-2009 13:40 |
| Cyriocosmus elegans | Husedderkoppen | Taranteller | 1 | 28-09-2008 15:26 |
| Trenger råd og veiledning - Theopropus elegans - Blomsterkneler | Beowulf | Knelere | 2 | 15-08-2008 17:10 |
| Cyriocosmus elegans eggsekk | robert | Taranteller | 21 | 14-07-2008 12:26 |
| Cyriocosmus elegans | Svein | Taranteller | 12 | 12-02-2007 19:10 |