| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Vestlandet
Alder: 20
|
Jeg ser etter nettsider der de selger knelere og diverse andre insekter, men finner ingen. Jeg har lagret Einfeld's Terraristik-shop på dataen min, tror den siden heter dragonsandmantis.com eller noe sånt. Men jeg trenger flere sider enn denne for å ha litt å velge i. Gjerne så nærme Norge som mulig (eller innenfor Norge for den saks skyld).
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Han her pleier å ha litt forskjellig,mest taranteller.
(årets liste er ikke den beste han har hatt, på insekter..) Spinnen und mehr bei Thomas Vinmann, Diplom-Biologe Også mye taranteller,men det varierer: TheSpiderShop:- - Suppliers of Arachnids and other quality Invertebrates Kansje den greieste er Phalagorn og gjengen på: kryp's Photos Det var de første jeg kom på,men finnes mange andre ![]() Ingen knelere der enda,dessverre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hvordan er det og bestille tarantell fra utlandet?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Hmmmm, det var bare skolopendere og taranteller her... Men takk for linkene, tipper de får inn knelere til slutt på en av stedene iallefall
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Skal du ha knelere, og gjerne litt mer spesielle arter så kommer du ikke utenom Tyskland og England. Spesielt Tyskland.
Du fikk link til en engelskmann og av meg ? Om ikke : BugzUk - Breeding, importing and selling insects from around the world Og for andre interreserte, her er linken til Lars Enfield... Einfeld´s Terraristik-Shop Når nærmer deg seg heldigvis litt mer vårlig vær, slik at en kan bestille slike dyr fra utlandet.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jeg fikk bare Einfeld linken sist gang, men denne var jo også interessant. Litt mindre utvalg enn i Tyskland, men det kommer seg vel til våren. Nå er jeg drittlei av -10 grader hele tiden. Jeg vil ha insekter!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
|
Jeg har benyttet dette nettstedet flere ganger, og vært fornøyd hver gang!
Mantisinc Insect Store - Live praying mantids, praying mantis, phasmids, beetles, live insects for sale and livefood for sale. All your exotic pet needs. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har sendt PM til Kakon så får vi se hva/om han har
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Kakon er litt asosial for han svarer ikke...
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ang. reptiler i posten fra USA eller andre steder | madsarn89 | Småprat | 5 | 30-12-2009 19:55 |
| Er det noen som veit om noen steder de selger pinnedyr?? | stokken | Pinnedyr | 3 | 07-09-2009 14:18 |
| Skilpadde Kan man bestille skilpadde!??? | annamaija | Slanger, øgler og skilpadder | 2 | 15-07-2009 13:14 |
| insekter og kryp med andre dyr??? | master92 | Småprat | 7 | 21-05-2008 21:54 |
| noen bra steder å lese om en Morelia Viridis? | gabonviper | Generelt om reptiler | 10 | 04-01-2007 01:58 |