"
Gammel 10-06-2009, 21:34   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2009
Alder: 33
Meldinger: 2
Standard anskaffelse av kneler.

Hei. Jeg er ny på forumet. så mulig at dette skulle vært postet en annen plass... Jeg vurderer å skaffe meg en kneler. Jeg har vært å sett på noen i en dyrebutikk og synes de er veldig fasinerende dyr.

Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpe en av en privat oppdretter og tenkte at det gikk ann å komme i kontakt med en her. Jeg er ute etter en art som er egnet for et lite terrarie ca 30x30x30. Gjerne en nymfe da jeg har lyst til å studere utviklingen fram til imago.
guma9000 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 08:26   #2
Reptilfreak

M4RI4NN3 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 45
Standard

Hei og velkommen til forumet.
Du burde sende en PM til shalob. Gå inn på hennes profil og send melding til henne gjennom kontaktinformasjon. Hun har noen veldig søte knelere som ligger forskjellige an i hamskiftet. Jeg tror hun har noen som bare har hatt 2 hamskifter.
Har selv kjøpt av shalob, og er veldig fornøyd.
M4RI4NN3 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 08:32   #3
Reptilfreak

Devilizer sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
Meldinger: 1,155
Blog Entries: 4
Standard

nicket du leter etter er shelob, ikke shalob hehe

http://www.reptilfreaks.no/forum/members/shelob.html

Poecilotheria-fan!
Devilizer er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:09   #4
Reptilfreak

M4RI4NN3 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 45
Standard

Hehe, ja det er helt riktig Sorry...
M4RI4NN3 er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:26   #5
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2009
Alder: 33
Meldinger: 2
Standard

Takk for tipset
guma9000 er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 10:28   #6
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,650
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Hei. Ja jeg har flere knelere til salg.
2 hamskift til 10kr pt stk
3 hamskift til 20kr. pr stk

edit
art: Hierodula unimaculta
bilde av mora
anskaffelse av kneler.-img_0122.jpg
shelob er offline  
Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 16:48   #7
magnusøy
Guest

Meldinger: n/a
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av guma9000 Vis post
Hei. Jeg er ny på forumet. så mulig at dette skulle vært postet en annen plass... Jeg vurderer å skaffe meg en kneler. Jeg har vært å sett på noen i en dyrebutikk og synes de er veldig fasinerende dyr.

Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpe en av en privat oppdretter og tenkte at det gikk ann å komme i kontakt med en her. Jeg er ute etter en art som er egnet for et lite terrarie ca 30x30x30. Gjerne en nymfe da jeg har lyst til å studere utviklingen fram til imago.

Hei! Jeg har også kjøpt av Shelob og er veldig fornøyd. Anbefalles!! Jeg prøver nå å skaffe meg andre typer knelere, og har lagt inn forespørsel på forumet her. Så langt har jeg ikke fått noen svar, med unntak av ett - dessverre var det en type jeg har fra før (Hierodula unimaculata).
Har også kontaktet de jeg har blitt anbefallt, men det er vanskelig å få svar tilbake.

Magnus
www.gullebass.com

Sist endret av magnusøy; 11-06-2009 kl 17:06. Begrunnelse: Skrivefeil

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Anskaffelse av frosk og salamander. Sturla Generelt om amfibier 42 04-06-2008 16:24
Anskaffelse av pinnedyr. Jabbe Pinnedyr 9 03-01-2008 21:10
Anskaffelse av min første kneler Hauks Knelere 3 20-08-2007 19:43

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:09.