| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 33
|
Hei. Jeg er ny på forumet. så mulig at dette skulle vært postet en annen plass... Jeg vurderer å skaffe meg en kneler. Jeg har vært å sett på noen i en dyrebutikk og synes de er veldig fasinerende dyr.
Jeg lurer på om det er mulig å få kjøpe en av en privat oppdretter og tenkte at det gikk ann å komme i kontakt med en her. Jeg er ute etter en art som er egnet for et lite terrarie ca 30x30x30. Gjerne en nymfe da jeg har lyst til å studere utviklingen fram til imago. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Hei og velkommen til forumet.
Du burde sende en PM til shalob. Gå inn på hennes profil og send melding til henne gjennom kontaktinformasjon. Hun har noen veldig søte knelere som ligger forskjellige an i hamskiftet. Jeg tror hun har noen som bare har hatt 2 hamskifter. Har selv kjøpt av shalob, og er veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
nicket du leter etter er shelob, ikke shalob hehe
![]() http://www.reptilfreaks.no/forum/members/shelob.html
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
Hehe, ja det er helt riktig
Sorry...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 33
|
Takk for tipset
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Sitat:
Hei! Jeg har også kjøpt av Shelob og er veldig fornøyd. Anbefalles!! Jeg prøver nå å skaffe meg andre typer knelere, og har lagt inn forespørsel på forumet her. Så langt har jeg ikke fått noen svar, med unntak av ett - dessverre var det en type jeg har fra før (Hierodula unimaculata). Har også kontaktet de jeg har blitt anbefallt, men det er vanskelig å få svar tilbake. ![]() Magnus www.gullebass.com Sist endret av magnusøy; 11-06-2009 kl 17:06. Begrunnelse: Skrivefeil |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Anskaffelse av frosk og salamander. | Sturla | Generelt om amfibier | 42 | 04-06-2008 16:24 |
| Anskaffelse av pinnedyr. | Jabbe | Pinnedyr | 9 | 03-01-2008 21:10 |
| Anskaffelse av min første kneler | Hauks | Knelere | 3 | 20-08-2007 19:43 |