| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Hei!
Jeg ønsker å kjøpe en mantis religiosa, er det noen som vet hvor jeg kan skaffe en slik? Magnus |
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
du får gå inn på Exotiske Insekter - forening med viden om hold af edderkopper, skorpioner og andet kryb og se.. husker det var en der som skulle selges.. men det var bare en og den var ganske dyr om je ikke husker feil..
lykke til hvertfall!
|
|
|
#3 | |
|
Guest
|
Sitat:
Takk for rådet!
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Er det noen spesiell grunn til at du akuratt skal ha denne arten ?
Det er jo masse Hierodula og Sphodromantis for salg om dagen - disse knelerne ser omtrent helt like ut, skal ha samme stell og spiser det samme...
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Hei!
Det er ikke noen annen grunn enn at jeg vil forsøke med noen andre typer enn det jeg har. Hierodula har jeg fra før, så da må det eventuelt være Sphodromantis. Har sett litt på forumet her, men ser ikke noen slike til salgs (mulig jeg ser på feil sted). Har du noen tips så er jeg svært takknemlig! _________________ www.gullebass.com _________________ |
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ellers så vil jeg anbefale å ta en titt til utenlandske nettsider som :
Einfeld´s Terraristik-Shop Praying Mantis Begge disse har jeg handlet av tidligere og er greie og ha med å gjøre - samt at de kan ta betalt via PayPal. Husk bare å sette deg inn i hvilke krav de forskjellige knelerne har når det gjelder mat ! Anbefaler denne boka til alle knelerinterreserte : Knælere (8778575117) av Tom Larsen - Capris Bokhandel Den boka er så billig at det er idiotisk å ikke kjøpe den
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Ok! Jeg har akkurat kjøpt boken "Eksotiske insekter" av samme forfatter, og var ikke klar over at han også hadde en bok om bare knelere, men prisen var jo ikke avskrekkende!
Når det gjelder kjøp fra utlandet må jeg vel søke om importtilatelse? Det står sikkert noe om dette et annet sted i forumet, men du har kanskje gjort noen erfaringer? |
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Send en mail til Esten Sæther i Direktoratet for Naturforvaltning
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Deroplatys dessicata - Dead Leaf Mantis | Thor Håkonsen | Knelere | 4 | 01-10-2010 12:59 |
| Mantis religiosa | Thor Håkonsen | Knelere | 4 | 02-10-2007 06:26 |
| Temperaturen til Mantis Religiosa om natten +litt andre spr. | Olliw | Knelere | 2 | 24-04-2007 03:20 |
| Fuktighet: Mantis Religiosa | Olliw | Knelere | 2 | 22-04-2007 13:23 |
| Mantis religiosa - Kneler | Kristian262 | Insektfakta | 0 | 22-11-2006 18:41 |