| Knelere Her kan du snakke med andre om knelere. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: I midten
Alder: 32
|
Jeg solgte 1 par knelere til en dyrebutikk i helga. Jeg stakk innom for å se hvordan det gikk med de i går.
De var blitt satt i samme pet boks. Jeg sa fra til daglig leder at det ikke var særlig lurt. Hun takket for tipset, og lovet å flytte den ene. Gikk dit i dag og da var de fremdeles sammen. ![]() Heldigvis så hadde begge nettopp spist da jeg leverte de på lørdag, men likevel bør de vel ikke være i samme boks..... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
|
da mister de før eller siden den ene om de ikke har vett til å skille dem
![]() hvor i landet er dette? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Trondheim. Det kan jo også hende at de får en kokong som de ikke har peiling på hva er....
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Er vel greit at de ikke har noen flere da, hvis de ikke rekker/vil/ønsker å ta vare på de dyr de allerede har til salgs...
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Sitat:
greit nok att du stikker innom å ser att dyret har det bra i den butikken.men tror du selgeren setter noe krav til kjøperen?nei overhode ikke.hvem som helst kan kjøpe det dyret. nytter sjeldent å fortelle butikk folket om hvordan det skal behandles,den sperra har dem som regel mistet for lenge siden.det dem må få inn fort er penger til regninger. spør heller om å henge opp en lapp i butikken hvor du har knelere til salgs. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Tråden er ryddet hold dere til tema.. Dette er en tråd om feilbehandling av knelere. Pris diskusjoner, feilhold av taranteller eller tilsvarende vil bli slettet.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Tror neppe jeg kommer til å selge dyr/insekter til dyrebutikker mer. I hvertfall ikke den butikken.
Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe levende fra de heller.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Erfaring med lysarmatur? | Dendroaspis | Utstyr | 9 | 23-01-2009 12:29 |
| Erfaring med Exo-terra huler? | Skorpion75 | Helse og sykdommer hos reptiler | 1 | 07-04-2008 19:44 |
| En erfaring rikere | Gibbs | Fôrdyr | 9 | 07-03-2008 11:57 |
| Erfaring med Poecilotheria regalis ? | Fluffy | Taranteller | 8 | 08-02-2008 16:45 |
| Mangel på respekt for arachnofobia | Lewis | Edderkoppdyr | 4 | 01-07-2007 13:17 |