"

Reptilfreaks.no > Virvelløse dyr > Insekter Utlån av insekter i oslo og akershus?

Insekter Knelere, kakerlakker og andre insekter

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 31-08-2011, 19:10   #1
Reptilfreak

Trydal sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: oslo
Alder: 21
Meldinger: 7
Thumbs up Utlån av insekter i oslo og akershus?

Heisann alle sammen. Jeg jobber i en Barnehage og på avd. vår har vi nå et stort prosjekt om insketer noe som jeg syntes er veldig kult.
Jeg vil derfor sjekke her om noen er villige til å låne ut en av insektene sine...
skjekker i første omgang bare ut interessen for dette, husk at dette lærer barna om insekter leter spessielt etter snegler, biller, pinnedyr og knelere helst ikke noe giftig.
det er ikke snakk om utlån i mer en en dag men si i fra hvis dette er noe dere kunne tenke dere å hjelpe meg med. Må være i oslo eller akershus men jeg skal selvølgelig ta meg av henting og levering.
Trydal er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 31-08-2011, 21:16   #2
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Alder: 15
Meldinger: 532
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Trydal Vis post
Heisann alle sammen. Jeg jobber i en Barnehage og på avd. vår har vi nå et stort prosjekt om insketer noe som jeg syntes er veldig kult.
Jeg vil derfor sjekke her om noen er villige til å låne ut en av insektene sine...
skjekker i første omgang bare ut interessen for dette, husk at dette lærer barna om insekter leter spessielt etter snegler, biller, pinnedyr og knelere helst ikke noe giftig.
det er ikke snakk om utlån i mer en en dag men si i fra hvis dette er noe dere kunne tenke dere å hjelpe meg med. Må være i oslo eller akershus men jeg skal selvølgelig ta meg av henting og levering.
når tid er det snakk om?
Svar med sitat
Gammel 02-09-2011, 18:03   #3
Reptilfreak

Trydal sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Rubenevo Vis post
når tid er det snakk om?
Det må planlegges litt nærmere i barnehagen først sjekker først ut hvor intresserte folk kunne vært i å hjelpe til med dette Setter stor pris på din interesse!
Kan jeg sende deg pm når jeg eventuelt får starta med dette?
Trydal er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 02-09-2011, 19:40   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 420
Standard

Hei! Er noen fordyr av interesse da? Du kan jo ta noen sirisser, kakkerlakker og zophboas larver vis du vil. Så kan dere skjekke forvandlingen fra larve til bille
Prøve å klekke fram siriss egg osv. Jeg tar alle sirissene tilbake da evt for videre avl av dem. Ellers har jeg bare 2 taranteller men dette er jo giftdyr. De pinnedyrene jeg har er litt sjeldne og ønsker derfor ikke å låne bort disse.
reptilesboy er online nå  
Svar med sitat
Gammel 02-09-2011, 21:52   #5
Reptilfreak

Rubenevo sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Alder: 15
Meldinger: 532
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Trydal Vis post
Det må planlegges litt nærmere i barnehagen først sjekker først ut hvor intresserte folk kunne vært i å hjelpe til med dette Setter stor pris på din interesse!
Kan jeg sende deg pm når jeg eventuelt får starta med dette?
det kan du godt, så for vi se derifra
Svar med sitat
Gammel 04-09-2011, 17:56   #6
Reptilfreak

Trydal sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av reptilesboy Vis post
Hei! Er noen fordyr av interesse da? Du kan jo ta noen sirisser, kakkerlakker og zophboas larver vis du vil. Så kan dere skjekke forvandlingen fra larve til bille
Prøve å klekke fram siriss egg osv. Jeg tar alle sirissene tilbake da evt for videre avl av dem. Ellers har jeg bare 2 taranteller men dette er jo giftdyr. De pinnedyrene jeg har er litt sjeldne og ønsker derfor ikke å låne bort disse.
har tenkt litt på fordyr også og det blir nokk en del av den store helheten i prosjektet men tenkte å ordne en dag der det blir på en måte som reptilparken for å se masse forskellige insekter og kryp får å mette øynene med masse morsomme syn Jeg har en del tellar hjemme som jeg kommer til å ta med så det trengs nok ikke, men jeg må virkelig si at jeg setter pris på ditt inspill og at du viser interesse for dette TUSEN TAKK!
Trydal er offline  
Svar med sitat
Gammel 06-09-2011, 14:24   #7
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 420
Standard

Oja. Da har du sikkert en del fordy hjemme også
Men fordyr kan du få av meg vis du vil så slipper du å kjøpe.
De 2 vandrene bladene mine døde i dag da men vis det er av interesse å se på dem døde kan jeg fryse dem ned så kan du få dem
Hadde vært morro og kunne utstoppet dem men vet ikke hvordan.
reptilesboy er online nå  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
tellaer til utlån Kris10an94 Byttelån av dyr for parring. 0 03-10-2009 17:08
Dyrebutikker i Oslo og Akershus dragoon88 Småprat 13 12-09-2009 09:31
Hanner til utlån robert Byttelån av dyr for parring. 0 26-05-2009 23:10
Flere hanner til utlån robert Byttelån av dyr for parring. 0 21-03-2008 14:17
Cyriocosmus hanner til utlån robert Byttelån av dyr for parring. 0 09-03-2008 12:04

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:45.