| Insekter Knelere, kakerlakker og andre insekter |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: oslo
Alder: 21
|
Heisann alle sammen. Jeg jobber i en Barnehage og på avd. vår har vi nå et stort prosjekt om insketer noe som jeg syntes er veldig kult.
Jeg vil derfor sjekke her om noen er villige til å låne ut en av insektene sine... skjekker i første omgang bare ut interessen for dette, husk at dette lærer barna om insekter leter spessielt etter snegler, biller, pinnedyr og knelere helst ikke noe giftig. det er ikke snakk om utlån i mer en en dag men si i fra hvis dette er noe dere kunne tenke dere å hjelpe meg med. Må være i oslo eller akershus men jeg skal selvølgelig ta meg av henting og levering. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 15
|
Sitat:
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hei! Er noen fordyr av interesse da? Du kan jo ta noen sirisser, kakkerlakker og zophboas larver vis du vil. Så kan dere skjekke forvandlingen fra larve til bille
Prøve å klekke fram siriss egg osv. Jeg tar alle sirissene tilbake da evt for videre avl av dem. Ellers har jeg bare 2 taranteller men dette er jo giftdyr. De pinnedyrene jeg har er litt sjeldne og ønsker derfor ikke å låne bort disse. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 15
|
Sitat:
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
men tenkte å ordne en dag der det blir på en måte som reptilparken for å se masse forskellige insekter og kryp får å mette øynene med masse morsomme syn Jeg har en del tellar hjemme som jeg kommer til å ta med så det trengs nok ikke, men jeg må virkelig si at jeg setter pris på ditt inspill og at du viser interesse for dette TUSEN TAKK!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Oja. Da har du sikkert en del fordy hjemme også
![]() Men fordyr kan du få av meg vis du vil så slipper du å kjøpe. De 2 vandrene bladene mine døde i dag da men vis det er av interesse å se på dem døde kan jeg fryse dem ned så kan du få dem ![]() Hadde vært morro og kunne utstoppet dem men vet ikke hvordan. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| tellaer til utlån | Kris10an94 | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 03-10-2009 17:08 |
| Dyrebutikker i Oslo og Akershus | dragoon88 | Småprat | 13 | 12-09-2009 09:31 |
| Hanner til utlån | robert | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 26-05-2009 23:10 |
| Flere hanner til utlån | robert | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 21-03-2008 14:17 |
| Cyriocosmus hanner til utlån | robert | Byttelån av dyr for parring. | 0 | 09-03-2008 12:04 |