| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Da har jeg opprettet en ny Forum Kategori på reptilfreaks.
Startgropen er forum kategorien for deg som er fersk eller har lyst å komme inn in hobbyen. Det er mange spørsmål man stiller seg i begynnelsen. Mange av disse spørsmålene er stilt tidligere på reptilfreaks. I Startgropen har vi samlet sammen de oftest stilte spørsmålene, samt samlet informasjon som er kjekkt å få med seg når man skal starte opp. Startgropen blir en mellomting mellom en FAQ og et vanlig forum. Det er mange innlegg på reptilfreaks som fortjener plass i startgropen. For å lette denne jobben for meg om å finne de beste begynner trådene så ville det vært veldig fint om dere kan rapprtere (klikk på tråder som passer inn i denne forum kategorien. Om dere ønsker å bidra med artikkler eller liknende så er dere selvfølgelig hjertlig velkommen til å gjøre dette også.Tråder som blir flyttet til startgropen vil bli ryddet for utenomsnakk før de blir flyttet eller kopiert. Jeg håper dere vil være med å få bygget opp denne kategorien slik at vi kan få et så ryddig forum som mulig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
Alder: 24
|
Hørtes ikke så dumt ut dette.
![]() Snakker vi da både reptiler og leddyr ?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
|
Ville nok tro det ja. Lite vits og KUN ha herptiler og så kommer man inn på det ordentlige forumet og så er ca 50% leddyr-topics, eller at de som holder på med insekter o.l. ikke skal få utbytte av denne GENIALE ideen ville jo være synd. SHOOT ON! og rapporter de inleggene dere mener skal havne i "Startgropen"! ![]()
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ja.. ta deg en tur innom og se Startgropen - Reptilfreaks.no
Jeg har kopiert inn enkelte tråder, ryddet de og delt de opp f.esk sexing tråden, som nå er delt opp slik at det som hører til reptiler ligger i reptil kategorien, det som hører til Leddyr ligger i ledd dyr kategorien osv. Samme gjelder Slange FAQ'en og et par andre tråder. Tenkte å fortsette slik, så om to tråder inneholder samme info kan disse slåes sammen til en god tråd fremfor to mindre tråder. Viss vass,utenomsnakk og feil info fjernes i samme slengen. Her må jeg ha hjelp da jeg ikke alltid vet selv hva som er riktig og feil Vi har f.eks utalliga G.Rosea tråder som omhandler nesten det samme. Vi har også flere molting tråder med massevis av info som kanskje ikke ligger tydelig nok. Med Startgropen forumet kan vi få orden på dette.Tanken er at det skal være en blanding av en forum/FAQ/Artikkel hvor vi kan få samlet de spørsmålene som oftest blir stilt. Dette er ikke ment som et alternativ til Fakta arkene, men som et lett sted for nye i hobbyen å få korrekt informasjon. Sist endret av Frogger; 30-10-2008 kl 16:02. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fôrdyr kategori | Frogger | INFORMASJON | 0 | 06-11-2008 19:13 |
| Hva er Startgropen? Les dette før du poster! | Frogger | Startgropen | 0 | 30-10-2008 14:48 |
| Ny i forum | taggen | Medlemmene | 13 | 03-03-2008 20:38 |
| Worklog Kategori? | Eggy | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 3 | 18-04-2007 10:56 |