| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
|
Ser at det er heller få som bruker bloggen, selv etter flere hint fra admis om akkurat dette.
Jeg har selv begynt å ta ibruk bloggen, og jeg synest ihvertfall det er et ok verktøy. Eneste bakdelen er vel at man ikke kan ha mer enn 6 bilder el.lignende i ett innlegg, men det er jo bare å dele opp litt.. Kom igjen folkens å ta ibruk bloggen..
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Buskerud
|
Jeg så bloggen din.
Tøfft at den ble med da!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Har justert opp max antall bilder til 15 i hvert innlegg.. Si ifra om ikke det holder.
Skal forøvrig få oversatt den til Norsk etterhvert. Sist endret av Frogger; 29-09-2008 kl 14:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
konge, men jeg forstod ikke helt bloggen:S RF blir jo bare bedre og bedre nå! stå på frogger!
A dog is only as dangerous as the mentality of its owner. Mine Dyr :D Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them. Sist endret av Christoffer; 30-09-2008 kl 00:25. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Syns bloggen var en grei funksjon jeg, er jo ikke akkurat noe mer vanskelig enn et vanlig innlegg, bare plassert på et annet sted
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Trondheim
Alder: 25
|
eneste minuset med bloggen er at jeg glemmer at jeg skal sjekke innlegg der, da jeg har vendt meg til å bare bruke nye innlegg knappen xD
Men har kikka på f.eks blodstrupmoen sin blogg, og det virker som det fungerer bra
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bloggen oppe igjen | Frogger | INFORMASJON | 1 | 10-10-2008 21:05 |
| Vennligst join denne bloggen... | straymond | Media | 2 | 30-08-2006 08:56 |