"

INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon!

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-09-2008, 02:45   #1
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard Mine Dyr tråder,

Jeg ser at Tråder om mine dyr og liknende nå dukker opp i nye alternative forum etter vi stengte Medlems forumet.
Regner med at jeg kanskje ikke var tydlig nok nå i alle endringene den siste uken så jeg skal informere en gang til.

Tråder som Mine dyr, OM meg osv (typiske tråder som tidligere ble skrevet under Medlemmer) skal nå skrives i Bloggen.

Begrunnelse: Bloggen er spesial tilpasset for å skrive innlegg og fortelle om deg selv. Hvert innlegg som du skriver kan kommenteres akkurat som i forumet. Den store forskjellen er at Bloggen er direkte knyttet til Brukerprofilen, dvs om Noen har lyst å sjekke profilen din vil de også få opp all informasjon om dyrene, hvordan du har det osv. I Bloggen kan dere lage egene kategorier så om du har 17 taranteller, 32 Skorpioner, 7 Slanger , 2 Øgler en katt og 2 hunder så kan hvert dyr få sin egen kategori

Med andre ord er Bloggen det mest passende stedet for slike innlegg.
Anbefaller de som fremdeles ikke skjønner hva en blogg er å skjekke ut Blodstrupmoens BLogg innlegg!
Frogger er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 07:56   #2
Reptilfreak

Viridovipera sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
Meldinger: 2,423
Blog Entries: 25
Standard

Kanskje du har sagt dette før, men jeg sprø alikevell. Skal vi slutte å bruke tråder som allerede er eksisterende?

Member of:
-Miroxx fanclub- og -Kverulantene-
Viridovipera er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-09-2008, 15:14   #3
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Det er opp til hver enkelt..
Siden vi ikke har funnet noen god måte å flytte innleggene fra forumet og over i bloggen valgte vi å gjøre det slik at de medlemmene som allerede har en tråd i Medlems forumet kan fortsatt få lov å bruke den.
Vi har kun sperret for opprettelse av nye tråder.
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 10:39   #4
Reptilfreak

Blodstrupmoen sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
Meldinger: 488
Blog Entries: 10
Standard

Personlig synes jeg folk kan fortsette med sine oppdateringer etc i bloggen, og evt legge ved link om den "gamle" tråden slik at man kan ha muligheten til å lese alt fra starten av.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Forumet er stengt for nye tråder. Frogger Medlemmene 0 20-09-2008 04:06
Foto og bilde tråder - hvor? Viridovipera Forslag til endringer/forbedringer av siden 7 15-08-2008 23:16
legge inn bilde i tråder. Miroxx Småprat 7 04-02-2007 21:07

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:34.