| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Jeg ser at Tråder om mine dyr og liknende nå dukker opp i nye alternative forum etter vi stengte Medlems forumet.
Regner med at jeg kanskje ikke var tydlig nok nå i alle endringene den siste uken så jeg skal informere en gang til. Tråder som Mine dyr, OM meg osv (typiske tråder som tidligere ble skrevet under Medlemmer) skal nå skrives i Bloggen. Begrunnelse: Bloggen er spesial tilpasset for å skrive innlegg og fortelle om deg selv. Hvert innlegg som du skriver kan kommenteres akkurat som i forumet. Den store forskjellen er at Bloggen er direkte knyttet til Brukerprofilen, dvs om Noen har lyst å sjekke profilen din vil de også få opp all informasjon om dyrene, hvordan du har det osv. I Bloggen kan dere lage egene kategorier så om du har 17 taranteller, 32 Skorpioner, 7 Slanger , 2 Øgler en katt og 2 hunder så kan hvert dyr få sin egen kategori ![]() Med andre ord er Bloggen det mest passende stedet for slike innlegg. Anbefaller de som fremdeles ikke skjønner hva en blogg er å skjekke ut Blodstrupmoens BLogg innlegg! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Kanskje du har sagt dette før, men jeg sprø alikevell. Skal vi slutte å bruke tråder som allerede er eksisterende?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det er opp til hver enkelt..
Siden vi ikke har funnet noen god måte å flytte innleggene fra forumet og over i bloggen valgte vi å gjøre det slik at de medlemmene som allerede har en tråd i Medlems forumet kan fortsatt få lov å bruke den. Vi har kun sperret for opprettelse av nye tråder. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: I Kristiansund igjen for ett års tid..
Alder: 29
|
Personlig synes jeg folk kan fortsette med sine oppdateringer etc i bloggen, og evt legge ved link om den "gamle" tråden slik at man kan ha muligheten til å lese alt fra starten av.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forumet er stengt for nye tråder. | Frogger | Medlemmene | 0 | 20-09-2008 04:06 |
| Foto og bilde tråder - hvor? | Viridovipera | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 7 | 15-08-2008 23:16 |
| legge inn bilde i tråder. | Miroxx | Småprat | 7 | 04-02-2007 21:07 |