| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
TIng går litt fortere enn beregnet. BEsluttet derfor å åpne den nye kjøp/Salgs delen NÅ fremfor at jeg skulle bli sittende å flytte mange annonser som kanskje ikke er aktive mer.
Det gamle Kjøp/Salgs Forumet stenges for nye Tråder/Annonser. De annonsene som allerede er der kan selvfølgelig besvares eller dere kan stenge dem og flytte annonsen deres over. OBS! Kun ANNONSER MED BILDER VIL VISES PÅ FORSIDEN! Jeg er igang med å lage en miniguide om hvordan bruke kjøp/Salgs delen. Den blir lagt ut med en gang den er ferdig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Ser bra ut det der
Men det var jo et par ganske gammle annonser der og
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Admin
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Skal en svare på en annonse, kommer det automatisk opp som at det svares via vanlig mail.
Likte bedre å bruke PM. Ikke alle som vil spre mail-adressen sin. Skal en svare via PM, må en nå vandre rundt i RF for å finne brukeren, siden brukeren i salgsdelen er adskilt fra brukeren i resten av RF. Tungvint
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Dette er dessverre noe jeg ikke kan gjøre noe med.. Kjøp/Salgs delen er egentlig en selvstendig sak som er knyttet opp mot bruker databasen. Dessverre har de som har skrevet programmet ikke integrert PM (enda)
Om jeg finner en mulighet til å få PM inn så vil jeg gjøre det. Edit: Siden Photopost Classifieds er et tildels selvstendig system med egen profil må dere selv legge link inn til Vbulletin profilen deres om dere vil bruke PM. Link til profilen blir da: htt p://www.reptilfreaks.no/forum/usercp.php Jepp, det er tungvint, men summa sumarum er dette et bedre system for kjøp og salg enn å bruke forumet. Man må bare venne seg til det først. Sist endret av Frogger; 30-09-2008 kl 12:53. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| forumet |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjøp/Salgs Forumet Flyttes. | Frogger | INFORMASJON | 1 | 22-09-2008 19:06 |
| Endringer i Kjøp/Salg Forumet | Frogger | INFORMASJON | 12 | 21-04-2008 01:17 |
| Kjøp/Salg Forumet | Frogger | Forslag til endringer/forbedringer av siden | 0 | 18-02-2008 01:29 |