| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
For å få forumet mer oversiktlig har vi besluttet å endre litt på noen av forumene og forum inndelingen.
Endringen inbefatter en ny Siste forum innlegg på forsiden, samt indelingen i selve forumet. Kategoriene vil bli noe slikt som: Herptiler, Virvelløse dyr, Sosiale forum, blogg osv. Denne endringen vil gi et mer oversiktlig forum samtidig som de som kun er intressert i Herptiler slipper å lete igjennom 1000 innlegg om Taranteller og visa versa. I sammenheng med denne endringen vil vi også slå sammen noen forum, mens andre vil stenges for nye innlegg eller forsvinne for godt. De største Endringene: Medlems forumet stenges for nye tråder: Grunnlaget for dette er at innleggene som legges i dette forumet er det man normalt vil kalle blogg innlegg. De handler om dere medlemmer og hvordan dyrene deres har det. Legger man disse innleggene inn under bloggen vil denne informasjonen bli lettere tilgjengelig da man har direkte kobling mellom bloggen og profil sidene deres. Eksisterende innlegg i Medlemsforumet vil bli liggende, men det vil ikke være mulig å opprette nye tråder i dette forumet. Kjøp/Salgs Forumet samt KJøps/Salgs Informasjon Flyttes og Fjernes Vi lanserer en egen kjøp/salgs modul som er spesial tilpasset for nettopp for kjøp og salg. Denne tilleggs modulen har innebygget kjøp/salgs erfarings bit slik som f.esk man finner på QXL eller Ebay. Aktive kjøp/salgs annonser vil flyttes over i den nye modulen Endringene vil skje gradvis de neste ukene hvor flytting av Kjøp/Salgs annonsene vil være det siste vi gjør. Vi vil selvfølgelig informere underveis i prosessen. Sist endret av Frogger; 20-09-2008 kl 16:47. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Blir nok bra dette
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
|
Følgende endringer er utført:
Gjør oppmerksom på at enkelte små feil ang. forum kategoriseringen kan ha oppstått. Dette vil bli rettet fortløpende. Sist endret av Frogger; 20-09-2008 kl 04:44. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Bra jobba Frogger..
Forsiden ble bare så mye bedre
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Resultatet ble kjempebra
Alle tomler opp
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
suuuuuuupert! Er jo uansett innom alle kategorier jeg, men mye mer oversiktlig
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
|
I Explorer 7 virker ikke Forumet lenger. Ingen av fanene virker (klikker jeg f,eks. på "virvelløst forum" skjer ingen ting) og på startsiden får jeg kun opp kjøp/salg forumet. I Firefox virker ting normalt.
Er dette en systemfeil eller en feil hos meg? MVH Jan Ove
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Veldig bra.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Admin
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Molde
|
funket ikke de første gangene jeg åpnet siden... men nå funker det! (sikkert bare noe med loadingen av siden? (blitt større?))
ellers kanonbra!
|
![]() |
| Emner |
| forumet |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Endringer i Kjøp/Salg Forumet | Frogger | INFORMASJON | 12 | 21-04-2008 01:17 |