| INFORMASJON Informasjon om Reptilfreaks.no. Her finner du kjøreregler for forumet og annen viktig informasjon! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
|
Etterhvert som folk blir bedre kjent på forumet, er det jo naturlig at tonen mellom oss blir mer uformell. Det er også mange som kjenner hverandre privat samtidig som de kommuniserer via forumet.
I den forbindelse er det fort gjort å glemme at mange ønsker å forbli anonyme, enten pga mindre lovlig dyrehold eller av andre årsaker. Jeg vil anbefale alle å bruke nicket når de snakker om eller til noen her på forumet, så slipper vi at folk blir outet mot egen vilje. Det kan kanskje virke litt småparanoid, men det skal ikke mange opplysningene til før en kan spore opp en bruker, så litt forsiktighet skader ikke
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Kansje litt lurt å fjerne bilde tråden av brukere her også da kansje?
Alltids noen som kjenner igjenn folk...
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Jepp, har sett folk har brukt spesielt 1 av mine navn,og jeg liker IKKE at det navne blir brukt. Hold dere til nicke mitt i vertfall.. Er ikke gøy når folk skriver navne mitt,når jeg til og med prøver å holde lav profil på forumet..
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Sitat:
Jeg ville foreslått at admins fjerner bilde tråden jeg, jeg lasta opp bilde av meg selv fordi det er redigert, og føler meg litt "trygg" på å legge ut. Da er vi som har lagt ut bilde av oss "selv" vertfall litt mere trygge...
|
|
![]() |
| Emner |
| egentlig, navn, nick, oppfordring |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||